Evaluation:
Published: 04.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 12.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 13.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 14.
  • Practice Reports 'Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
1.1.  Ziņas par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmējdarbības vide    4
1.1.1.  Uzņēmuma ārējās vides ietekmējošie faktori    4
1.2.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    6
2.  Uzņēmuma vadība    8
2.1.  Uzņēmuma struktūra    8
2.2.  Lēmuma pieņemšana    9
2.3.  Informācijas vadības sistēma    10
3.  Uzņēmuma darbības rādītāji    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmumam ir preču kvalitāte, iespēja realizēt produkciju par zemāku cenu, stabili uzņēmuma sadarbības partneri, uzņēmuma apgrozījums ir pieaugošs.
2. Uzņēmuma vājākā puse ir izmaksu lielums – izmaksas ir augstākas nekā konkurentiem, kas neļauj nolaist cenu līmeni.
3. Uzņēmumā lēmumi tiek pieņemti ar Smadzeņu uzbrukuma metodi, kas ļauj īsā laikā iegūt maksimāli iespējamo ideju skaitu.
4. Uzņēmuma ārējās vides mērķis – palikt konkurētspējīgam, apmierinot patērētāju vēlmes.
5. Organizācijas mērķu sasniegšanai UAB „Osama Distributors” pielieto integrēto stratēģiju, stabilizējot piegādes un sadales kanālus un ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu.

Priekšlikumi
1. Lai UAB „Osama Distributors” saglabātu un paplašinātu savu tirgus nišu, tam būtu aktīvāk jāiesaistās reklāmas, tēla veicināšanas un sabiedrisko attiecību kampaņās.
2. Palielināt apgrozījumu piesaistot jauno Lielveikalu klientus, pilnveidojot atlaižu un cenu politiku.
3. Veikt tirdzniecības menedžeru periodisku apmācību, lai paaugstinātu viņu kvalifikāciju, kas savukārt ietekmēs darba ražīgumu.
4. Uzņēmuma palielināt mārketinga budžetu, jo vērojot apgrozījuma pieaugumu un peļņas pieaugumu, mārketinga budžets tika palielināts ļoti minimāli.

Author's comment
Atlants