Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti iepazīstināšanā ar dabu', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti iepazīstināšanā ar dabu', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti iepazīstināšanā ar dabu', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti iepazīstināšanā ar dabu', 4.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti iepazīstināšanā ar dabu', 5.
Extract

Tēma: Pūpoliņi, pūpoliņi,
Pavasara paudējiņi...

Bērnu vecums: 5 – 6 gadi

Uzdevumi:
1.Turpināt attīstīt bērnos vērīgumu.
2.Veidot izpratni par dzīvības pazīmēm – pielāgošanos gadalaikiem, barošanās, augšana.
3.Paplašināt bērnu vārdu krājumu ar jauniem īpašības vārdiem: daiļi, baltbaloti, mīkstmaigoti.
4.Rosināt caur sajūtām noteikt lietu īpašības.
5.Iepazīstināt bērnus ar daiļdarbu, kurā autors ir attēlojis dabas tēmu.

Materiāli: Izplaukuši pūpoli, attēli ar pūpoliem, no iepriekšējā gada saglabāti pūpoliņi.

Iepriekšējais darbs: apmēram pirms nedēļas ienesti un ūdenī ielikti pūpolzari.

Nodarbības gaita.

Audzinātāja pastāsta, ka ir ieskatījusies kalendārā un iepriecināta ieraudzījusi, ka pēc vienas nedēļas, t.i. nākošās brīvdienās, iesāksies pavasaris. Viņa jautā, vai bērni zina, pēc kā var pateikt, ka atnācis pavasaris. (Sniegs kūst, saulīte sāk sildīt, atlido gājputni).
A. jautā par to, kādi augi dabā liecina par pavasara atnākšanu (Sāk ziedēt puķes, kokiem plaukst lapas)…

Author's comment
Atlants