-
Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā
Research Papers16 Marketing, Advertising, Business, Management
Komunikācija ietver ne tikai bloga rakstu vai preses relīzes publikāciju, bet visu, kas cilvēkam spēj nodot ziņojumu. Tas ir gan attēls, gan video, gan banera reklāma, gan profila fotogrāfija, gan vāka fotogrāfija. Facebook platformā komunikācijai ir vitāla nozīme, jo no tās ir atkarīgi Facebook lapas rezultāti, piemēram, sekotāju skaits. Ar komunikācijas palīdzību Facebook platformā tiek veidotas ilgtermiņa attiecības starp zīmolu un cilvēku, kas ilgtermiņā lapas sekotāju veido par pircēju un zīmola vēstnesi savu draugu un paziņu lokā.
Secinājumi
1. Pirmās reklāmas un mārketinga iezīmes tiek novērotas jau ļoti senā vēsturē – 19. gadsimta sākumā.
2. Mārketings ir vitāla svarīga uzņēmējdarbības sastāvdaļa.
3. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, mūsdienu mārketinga rīki un kanāli ļoti atšķiras no pirmatnējām mārketinga iespējām.
4. Mūsdienu mārketinga iespējas ļauj cilvēkiem izpaust savu radošo potenciālu.
5. 21. gadsimta mārketings ļauj sasniegt neizmērāmi lielu cilvēku auditoriju jebkurā vietā pasaulē.
…
REFERĀTS MĀRKETINGĀ Mūsdienās Latvijā izveidotas gandrīz visu lielāko pasaules reklāmas un sabiedrisko attiecību tīklu pārstāvniecības, kas apkalpo gan tīklu starptautskos klientus, gan vietējos uzņēmējus. Šī brīža piesātinātajā produktu tirgū ir daudz vērtīgu un labu produktu un pakalpojumu, bet uzņēmumiem un privātpersoāms bieži vien neizdodas tos pārdot, jo netiek izvēlētas pareizās metodes, mērķauditorija un atbilstošākie mārketinga kanāli. Ar reklāmām jeb apmaksātu saturu mērķauditorijām uzņēmēji garantēti, atbilstoši likumu normām, informē klientus un veicina produktu pārdošanu, kā arī veido zīmolus. Ar saiedriskajām attiecībām uzņēmumi, organizācijas, valsts institūcijas veido komunikāciju ar savām iekšējām un ārējām auditorijām, ieinteresētām pusēm. Lai veiksmīgi izstrādātu komunikācijas kampaņas, reklāmā un sabiedriskajās attiecībās liela nozīme ir auditoriju pētījumiem, datiem un informācijas analīzei.Pasaulē nekāda veida bizness nebūtu iespējams bez mārketinga. Šī referāta mērķis ir noskaidrot mārketinga jēdzienu, tā izcelsmi un vēsturi, kā arī kā mārketings iederas organizāciju ikdienā.