Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 11.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 12.
  • Research Papers 'Eiropas izcilības modelis informāciju tehnoloģiju uzņēmumā', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Eiropas izcilības modelis uzņēmumā „X”    4
  Secinājumi    6
  Priekšlikumi    7
Extract

SECINĀJUMI
1. Visaugstāk novērtētākais kritērijs ir „sabiedrības apmierinātības rezultāti”.
2. Vismazākais novērtējums ir kritērijam „politika un stratēģija”.
3. Uzņēmuma darbinieki ir pieraduši pie jau esošajiem motivātoriem un tos vairs neuzskata par motivējošiem, piemēram, pieejamo kafiju un augļiem.
4. Darbiniekiem nav daudz iespēju, kad izteikt savas domas un priekšlikumus par uzņēmumā notiekošo.
5. Uzņēmums iegulda darbinieku attīstībā, un ir svarīgi, lai uzņēmumā strādā profesionāli darbinieki.
6. Klientu domas tiek ņemtas vērā, un pamatojoties uz klientu priekšlikumiem vai sūdzībām tiek izstrādāti vai uzlaboti jau esošie pakalpojumi.
7. Uzņēmums ir pozitīvi novērtēts sabiedrībā, to var secināt pēc tā, kā uzņēmums atbalsta sabiedriskos pasākumus.

PRIEKŠLIKUMI
1. Misiju un mērķu izstrādē iesaistīt arī darbiniekus.
2. Dot iespēju darbiniekiem izteikt savas domas biežāk, piemēram, rīkot biežāk darbinieka un struktūrvienības vadītāja sapulces.
3. Izstrādāt jaunu motivējošu pasākumu darbiniekiem, lai viņi nebūtu jau pieraduši pie esošajiem labumiem un justos no jauna motivēti.
4. Izstrādāt efektīvāku sistēmu kā darbiniekiem nodot informāciju par misiju, mērķiem, stratēģiskiem uzdevumiem, piemēram, nevis rīkot kopsapulci visiem uzņēmuma darbiniekiem, bet rīkot sapulci augstākā līmeņa vadītājiem ar struktūrvienības vadītājiem un pēc tam struktūrvienības vadītājiem ar struktūrvienības darbiniekiem.
5. Aptaujas anketās ļaut vērtēt procesus 10 baļļu skalā, tādejādi aptaujas rezultāti būtu efektīvāki.

Author's comment
Atlants