Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 1.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 2.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 3.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 4.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 5.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 6.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 7.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 8.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 9.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 10.
  • Research Papers 'AS "Swedbank" attiecības ar masu medijiem', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  A/S Swedbank attiecības ar masu medijiem    3
  Secinājumi    5
  Izmantotā literatūra    7
Extract

Secinājumi:
AS „Swedbank” sponsorēšanas un sociālās atbildības aktivitātes ir sabiedrībā novērtētas. Par to liecina, socioloģiskie pētījumi un uzņēmuma atrašanās Latvijas vērtīgāko uzņēmumu un reputācijas topu pirmajās vietās.
AS „Swedbank” ir tirgus līdere un tas izpaužas arī publikāciju apjomā - bankas vārds un pārstāvji medijos parādās vairāk nekā citiem nozares uzņēmumiem. Tāpat pieminēšanas intensitāti medijos nodrošina atsauce uz mātes banku Zviedrijā, kas ir viena no centrālajiem spēlētājiem reģionā.
AS „Swedbank” sadarbojas ar visa veida medijiem, bet visvairāk ar tiem, kas pārstāv finanšu/ekonomikas ievirzes rubrikas.
Uzņēmumā ir izveidota arī mediju kontaktu liste, kas nodrošina ātru un ērtu komunikāciju ar visiem nepieciešamajiem medijiem. Mediji tiek regulāri apgādāti ar ziņām un jaunumiem no bankas. Komunikācija starp banku un medijiem ir gan proaktīva, gan reaktīva.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants