Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 1.
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 2.
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 3.
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 4.
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 5.
  • Essays '"Maxima" traģēdijas dalībnieku komunikācijas stratēģijas', 6.
Extract

Tirdzniecības tīkla Maxima īpašnieka – holdinga Vilniaus prekyba - valdes priekšsēdētāja Jolanta Bīvainīte intervijā ziņu portālam BNS , teica :„Vai šī traģēdija ir saistīta ar Maxima? ”, piebilstot , ka tirdzniecības tīkls visu esot izdarījis labi un uzņēmies atbildību, kas pārsniedz tā iespējas „Pēc nelaimes notika evakuācija, visi apsardzes darbinieki glāba cilvēkus”. Viņa paudusi neizpratni, „ko Maximas darbinieki ir darījuši nepareizi?” Darbinieki, taču meklējuši signalizācijas iemeslu, Bīvainīte uzskata, ka nevarēja sākt evakuāciju, jo kurš tad būtu palicis un meklējis iemeslu? Viņa stāsta par to, ka tik pat labi veikals varējis nodegt. Vēl joprojām tiek izmantota ciešanu stratēģija, jo viņi taču rīkojušies tā kā būtu rīkojies ik viens šajā situācijā, kā sabiedrība vispār varot kaut ko pārmest.
Par šādu rīcību sabiedrība centās boikotēt Maximu, solot tajā vairs neiepirkties, uzņēmums zaudēja daudz klientu. Maximas lomu traģēdijā nevar aizmirst, tāpēc, ka šī traģēdija tiek saukta gan par Zolitūdes traģēdiju, gan Maximas traģēdiju, tāpēc tas ir pirmais uzņēmums, kas nāk prātā, iedomājoties šos notikumus.

Author's comment
Atlants