Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 1.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 2.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 3.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 4.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 5.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 6.
  • Research Papers 'Konfliktu vadīšana un mediācija organizācijā', 7.
Extract

Konfliktu vadīšana organizācijā un iespējamie risināšanas veidi un metodes, kā veidot efektīvu dialogu.
Lai ātri un efektīvi atrisinātu šo konliktu, es ieteiktu izmantot četru soļu metodi.
Pirmais solis.
Abas konfliktā iesaistītās puses atzīst, ka izveidojusies situācija, kas viņas neapmierina. Abas puses izsaka vēlēšanos to pārrunāt un izsaka apņēmību panākt abpusēji pieņemamu risinājumu. Šajā situācijā ir svarīgi, ka Dace un Laura neizvairas no kontakta un nelieto tādus otras puses ietekmēšanas līdzekļus kā varu un draudus.
Otrais solis.
Konfliktējošās puses vienojas par tikšanās vietu un laiku. Vietas izvēlē jāizvēlas no traucējošiem blakus apstākļiem – telefona zvaniem, trešo personu klātbūtnes u.c. Jāieplāno pietiekoši daudz laika, lai tikšanās izdotos un konflikts tiktu izrunāts un atrisināts.
Trešais solis.
Tā ir pati saruna, kurai ir jābūt sagatavotai – jāpārdomā vairāki kompromisa varianti, lai varētu piedāvāt izvēles iespējas. Sarunā pēc iepriekšējas un abpusējas vienošanās var piedalīties arī starpnieki, šajā gadījumā, manuprāt, noteikti ir jāpiedalās arī finanšu direktoram, kā arī uzņēmuma direktoram vai valdes loceklim, kas varētu izteikt savu viedokli “no malas” – neesot situācijā tieši iesaistīts.
Ceturtais solis.

Atlants