Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 1.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 2.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 3.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 4.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 5.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 6.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 7.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 8.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 9.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 10.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 11.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 12.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 13.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 14.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 15.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 16.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 17.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 18.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 19.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 20.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 21.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 22.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 23.
  • Presentations 'Benčmārkings - kvalitātes pilnveides metode', 24.
Extract

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālo institūciju darbība nav vērsta uz peļņas gūšanu, bet gan valsts un pašvaldības budžeta līdzekļu ietaupīšanu.
Mērķis ir viens- sniegt pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu/ preci, lai apmierinātu klientu vajadzības.
Tāpēc sociālajām institūcijām jādomā par kvalitātes nodrošināšanas un pilnveides sistēmas ieviešanu.

Kvalitātes nodrošināšana sociālajās institūcijās
Sociālās institūcijās pasaulē tiek kritizētas par nepietiekoši labu vadības stratēģijas, kāda piemīt biznesa struktūrām.
Tai būtu jābūt tikpat efektīvai kā menedžmenta uzņēmējdarbībā.
Jo katras organizācijas darbības mērķis ir vislabākie rezultāti, kas aptver gan klientu, gan darbinieku, gan visas sabiedrības apmierinātību, kā arī sabalansēts budžeta līdzekļu izlietojums.

Author's comment
Atlants