Evaluation:
Published: 04.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 1.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 2.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 3.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 4.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 5.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 6.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 7.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 8.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 9.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 10.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 11.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 12.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 13.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 14.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 15.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 16.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 17.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 18.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 19.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 20.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 21.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 22.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 23.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 24.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 25.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 26.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 27.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 28.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 29.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 30.
  • Research Papers 'SIA "XXX" preču krājumu raksturojums un analīze', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  TABULU SARAKSTS    4
  ANOTĀCIJA    5
  ANNOTATION    6
  IEVADS    7
1.  PRECE – UZŅĒMĒJDARBĪBAS OBJEKTS    8
1.1.  Krājumu vispārīgs raksturojums    8
1.2.  Preces jēdziens, īpašības un cena    9
1.3.  Preces kvalitāte, izskats (dizains) un iesaiņojums    10
1.4.  Sortiments un tirdzniecības marka    11
1.5.  Preces konkurētspēja    12
1.6.  Apkalpošana un preču garantijas    13
2.  SIA „AK OPTIMUS” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    15
3.  SIA „AK OPTIMUS” PREČU KRĀJUMU RAKSTUROJUMS    17
3.1.  Preču iegādes un uzskaites process    17
3.2.  SIA „AK Optimus” preču krājumu sastāvs    18
4.  PIEPRASĪTĀKO PREČU GRUPU ANALĪZE SIA „AK OPTIMUS”    20
  SECINĀJUMI    25
  PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    27
Extract

Uzņēmējs ir saimnieciskās darbības subjekts. Bet viņa darbības objekts ir ražojamais produkts vai sniegtais pakalpojums. Tirgus ekonomikā šis objekts tiek apzīmēts ar vienotu jēdzienu – prece. Ar preci uzņēmējs ienāk tirgū kā tās pārdevējs, bet šīs preces ražošanas procesa nodrošināšanai viņš tirgū ienāk kā pircējs, kas iegādājas tirgū ražošanai nepieciešamos resursus.
Prece un viss, kas ar to saistīts, ir uzņēmējdarbības idejas pamatā.
Prece ir fiziska vienība, objekts vai pakalpojums, kas spēj apmierināt patērētāja vajadzības vai vēlmes un kas tiek piedāvāts tirgum, lai to pārdotu, iegādātos un patērētu.
Prece, pirmkārt, ir darba produkts. Ar darbu saprot cilvēka fiziskās vai garīgās darbības procesu, kas vērsts uz materiālu vai izejvielu mērķtiecīgu pārveidošanu, padarot tās derīgas lietošanai.
Otrkārt, prece ir tāds produkts, kas domāts maiņai vai pārdošanai ar mērķi kompensēt tās izgatavošanai patērēto līdzekļu vērtību tādā veidā un apjomos, par kādiem vienojas maiņas vai pārdošanas līguma slēdzējpuses.
Treškārt, prece ir tāds produkts, kura iegūšanā ir ieinteresēts patērētājs.
Ceturtkārt, precei piemīt patērēšanas vērtība vai lietderība. Tās ir galvenās preces īpašības, kas nodrošina patērētāju vajadzību apmierināšanu [5., 177.].
Galvenā preces raksturīpašība ir tās cena. Cena ir saistīta ar preču un naudas attiecību funkcionēšanu. …

Author's comment
Atlants