Evaluation:
Published: 11.01.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 1.
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 2.
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 3.
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 4.
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 5.
  • Research Papers 'Vadītājs kā koučs', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VADĪTĀJS KĀ KOUČS    4
  PRAKTISKI PIEMĒRI    5
  SECINĀJUMI    6
Extract

SECINĀJUMI
Katra no augstāk minētajām reālajām situācijām ir līdzīga tam, ka darbinieka rezultatīvums var tikt paaugstināts īsas koučinga sesijas rezultātā. Lai to veiktu, nav jānodarbojas ar diagnostiku, jāizveido attīstības plāns un jāvienojas par progresa uzdevumiem, vajag tikai pielietot koučinga filozofiju – palīdzēt darbiniekam rast risinājumu rodoties problēmai, nevis risināt tās, un izmantot vienkāršus instrumentus – jautājumus, stāstus, metaforas, personisku piemēru. Efekts būs tūlītēja un neatliekams.
Pieredzējušie vadītāji viegli atšķir šādu situāciju pazīmes (problēmas esamību, kas var tikt novērsta pietiekami ātri, pietiekami augsts darbinieka motivācijas līmenis, laba zināšana viņa stiprajām un vājajām pusēm) un ātri reaģē uz tiem. Kā jau minēts, jebkurā koučingā jāizvēlas problēmas, kas sniedz vislielāko ietekmi uz rezultativitāti un var tikt risinātas ar augstu iespējamību. Situācijas koučinga gadījumā ir ļoti nozīmīgas.…

Editor's remarks
Atlants