Evaluation:
Published: 08.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma AS "Airbaltic" EFQM izcilības modelis', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMPĀNIJA AS “AIR BALTIC CORPORATION”    4
2.  EFQM IZCILĪBAS MODELIS    5
2.1.  Priekšnosacījumi un izpilde    5
2.2.  Rezultāti    5
2.3.  Virziens    5
3.  AS AIRBALTIC NOVĒRTĒJUMS PĒC EFQM IZCILĪBAS MODEĻA    6
3.1.  AS “airBaltic” priekšnosacījumi un izpilde    6
3.2.  AS “airBaltic” rezultāti    6
3.3.  AS “airBaltic” virziens    6
3.4.  Kopējais novērtējums    7
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    8
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    9
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Kvalitāte ir ļoti būtisks aspekts katras kompānijas darbībā, taču aviācijas nozarē tas ir vēl būtiskāk, jo cilvēkiem ir jājūtas droši un ērti, lidojot ar lidmašīnu. Arī airBaltic kvalitātes aspektam pievērš lielo uzmanību, lai spētu aizvien attīstīties un augt.
2. Uzņēmumā katru gadu tiek nostādīti mērķi, kas ir gan īstermiņa, gan ilgtermiņa. Uzņēmums seko līdzi šo mērķu izpildei ar gada pārskatiem, kur tiek ietverts arī mērķu sasniegumi. Izvirzītie mērķi tiek regulāri izpildīti, kā arī tie tiek izvērtēti reāli – iesaistot vadību, darbiniekus, partnerus un citas iesaistītās puses.
3. airBaltic ieņem nozīmīgu vietu aviācijas nozarē ar saviem pakalpojumiem. Tāpat arī lielu ietekmi tas atstāj uz Latvijas ekonomiskajiem rādītājiem. Valstij arī ir būtiski, lai kompānija turpina augt un attīstīties, tādēļ arī tika izsniegts finansiālais atbalsts pēc Covid-19 krīzes, kas nostabilizēja kompānijas lomu sabiedrībā.
4. Kompānija maksimāli savā darbība cenšas ietvert ilgtspēju. Piemēram, ar avio transporta izvēli, jo lidmašīnas izmeši piesārņo vidi un pasliktina gaisa kvalitāti. Tādēļ arī šis aspekts ir būtisks un kompānijai jāseko jaunajām tendencēm, patstāvīgi ieviešot dažādas inovācijas un ilgtspējas risinājumus.
5. Uzņēmums rūpējas ne tikai par klientu labsajūtu, bet arī par iekšējiem resursiem – darbiniekiem. Uzņēmums arī ir ieguvis dažādus apbalvojumus saistībā ar darbinieku labsajūtu. Patstāvīgi tiek organizētas dažādas apmācības darbiniekiem.
6. airBaltic savu darbību varētu attīstīt vēl plašāk, ieejot tirgū ar jauniem galamērķiem. Taču arī ir citi aspekti, kas būtiski ietekmē attīstību. Piemēram, klientu apkalpošana, kas varētu būt vēl kvalitatīvāka.

Author's comment
Atlants