Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 1.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 2.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 3.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 4.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 5.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 6.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 7.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 8.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 9.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 10.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 11.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 12.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 13.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 14.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 15.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 16.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 17.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 18.
  • Research Papers 'Finanšu un nodokļu tiesības', 19.
Extract

MK loma un atbildība v/b sastādīšanā un apstiprināšanā. Ministru kabinets ir galvenais izpildvaras lēmumu pieņēmējs. Tas nosaka galvenās budžeta prioritātes un, ņemot vērā Finanšu ministra ieteikumus, apstiprina budžeta parametrus, izšķir svarīgus politiskos jautājumus, veicina diskusiju Finanšu ministra un pārējo ministru starpā, apstiprina budžeta likumprojektu pirms tā iesniegšanas parlamentā.
Latvijā Ministru kabinets nodrošina valsts budžeta izstrādāšanu un izpildi, kā arī nosaka pašvaldību finansiālās darbības kartību. Lai valsts budžeta izstrādāšanas process būtu sekmīgs, Ministru kabinets izdod rīkojumus, instrukcijas un ieteikumus, kas izskaidro dažādus šī sarežģītā procesa posmus. Līdz kārtējā gada 1. jūnijam tas iesniedz Saeimai ziņojumu par valsts finansiālo stāvokli un raksturo valsts budžeta izpildes gaitu.

Author's comment
Atlants