Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vadīšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vadīšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vadīšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vadīšana', 4.
Extract

Pēc būtības, starptautiskā mārketinga uzdevumus var formulēt kā atbildes uz sekojošiem jautājumiem1:
Darboties vai nedarboties starptautiskajā tirgū? (iespējas un draudi)
Noteikt mērķa tirgu? (piedāvāt esošo preci jeb pielāgoto)
Kā apgūt tirgu un kā atrast patērētājus? (patstāvīgi vai ar partneri; kā eksportieris vai importētais; patstāvīgi vai ar starpnieku; piegādāt gatavo produkciju vai pusfabrikātus)
Kādu mārketinga programmu ir jāizstrādā, lai sasniegtu mērķus?
Kādus ekonomiskus, zinātniski-tehniskus rezultātus var iegūt, piedaloties starptautiskajā darba sadalē?
Kā organizēt uzņēmumā starptautiska mārketinga programmas izstrādi un realizāciju?
Pirms uzsākt darbību starptautiskajā mārketingā, jāpieņem sekojoši lēmumi. Starptautiskā mārketinga vadīšanas lēmumu secība:
1)Starptautiska mārketinga vides analīze.
2)Noteikt iziešanas starptautiskajā tirgū mērķus.
3)Jauna tirgus noteikšana un analīze.
4)Noteikt jauna tirgus apgūšanas metodi.
5)Pieņemt lēmumu par mārketinga kompleksu.
6)Izvēlēties mārketinga aktivitāšu struktūru…

Author's comment
Atlants