Evaluation:
Published: 04.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 1.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 2.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 3.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 4.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 5.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 6.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 7.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 8.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 9.
  • Research Papers 'Klientu tipi un darbs ar tiem', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klientu tipi    4
1.1.  Komunikabls un labestīgs klients    4
1.2.  Bailīgais klients    5
1.3.  Agresīvais klients    5
1.4.  Avangarda klients    5
1.5.  Konservatīvais klients    5
1.6.  Enerģiskais klients    6
1.7.  Svārstīgais klients    6
1.8.  Domīgais klients    6
1.9.  Atdarinošais klients    7
1.10.  Zinātkārais klients    7
1.11.  Vienaldzīgais klients    7
1.12.  Visziņi    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra un avoti    10
Extract

Mūsdienīgos tirgus ekonomikas nosacījumos klienti un patērētāji nosaka jebkura veida darbības eksistēšanu.
Klientu vajadzību un vēlmju izzināšana un apmierināšana ietekmē uzņēmējdarbības attīstību un izaugsmi, ir jebkuras organizācijas, uzņēmuma sekmīga darba svarīgs nosacījums. Šodienas sīvās konkurences apstākļos uzvarētājs ir tas, kurš savas intereses prot sasaistīt ar patērētāja interesēm, spēj noturēt esošos klientus un piesaistīt jaunus. Klienta domas, vēlmes un piezīmes kļuvušas par svarīgu informāciju un tās iegūšanai uzņēmēji atrod arvien jaunus saskarsmes veidus kontaktam ar klientu.
Jebkurā uzņēmumā, firmā, bankā u.c. strādā tādi darbinieki kā menedžeri, sekretāri, konsultanti, kuros darba pienākumos ietilpst tiešā saskarsme ar klientiem. No viņu profesionālās spējas nodibināt un uzturēt uz savstarpēju cieņu un izdevīgumu balstītas attiecības ar partneriem, klientiem ir atkarīga visa uzņēmuma veiksme. 1
Darbs ar klientiem ir psiholoģiski sarežģīts. Turklāt tas kļūst vēl grūtāks, ja jāsaskaras ar neapmierinātu, nelīdzsvarotu, agresīvu klientu – neprasme pareizi ar tādiem strādāt bieži ir par pamatu hroniskam nogurumam, psiholoģiskam diskomfortam. Tāpēc labas zināšanas darbā ar klientiem ne tikai palīdz firmai gūt maksimālu peļņu, bet arī dod darbiniekiem drošības sajūtu, pārliecību par sevi lietišķo kontaktu laikā. …

Author's comment
Atlants