Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 1.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 2.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 3.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 4.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 5.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 6.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 7.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 8.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 9.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 10.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 11.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 12.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 13.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 14.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 15.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 16.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 17.
  • Business Plans 'Izveidotais uzņēmums SIA "Kino"', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Saturs    3
  SIA „KINO”    4
  Misija, vīzija UN pušu ieinteresētība    4
  Mērķi    5
  Vides analīze    6
  SWOT matricas izveidošana    8
  Konkurences novērtēšana    9
  Stratēģijas izvēle    11
  Mārketings    13
  Finanšu plāns    16
  Secinājumi    18
Extract

Secinājumi
• Mūsu uzņēmuma darbība ir ļoti atkarīga no tā, vai mums izdotos izveidot sadarbību ar A/S Forum Cinemas un T/C Alfa. Vienīgi tad mums ir rentabli veidot šo uzņēmumu. Citos gadījumos iespējamās izmaksas ir lielākas par potenciālajiem ienākumiem.
• Mēs piedāvām zināmu, bet uzlabotu produktu jau esošā tirgū, tādejādi samazinot stratēģisko risku.
• Lai gan mūsu produkcijai ir daudz alternatīvu, un izklaides industrijas tirgū ir liela konkurence, tiešo konkurentu mums nav.
• Lielākās iespējas mums rada tas, ka mums in unikāls/ inovatīvs produkts. Savukārt vislielākos draudus ietver tas, ka mēs ar savu produktu nespēsim piesaistīt pietiekami lielu mērķauditoriju
• Veicot ienākumu un izdevumu analīzi, redzams, ka darbības uzsākšanai mums ir nepieciešams salīdzinoši liels starta kapitāls, tas nozīmē, ka, lai ieguldītie līdzekļi atmaksātos, mums nepieciešams piesaistīt attiecīga apjoma klientūru.
• Klientu piesaistīšanai tiks izmantotas dažādas mārketinga aktivitātes. Tai skaitā tiešais mārketings un pārdošana, reklāma un dažādu sociālo portālu sniegtās iespējas.
• Pie visu faktoru pozitīva iznākuma (tai skaitā pozitīva ekonomiskā vide) , mūsu uzņēmējdarbībai ir nākotne un gaiša perspektīva.

Author's comment
Atlants