Evaluation:
Published: 27.11.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Kā es, būdams uzņēmuma vadītāja lomā, veidotu sava uzņēmuma klientu apkalpošanu?', 1.
Extract

Šim uzdevumam ir jāizmanto divi avoti - klientu anketēšana, aptauja, intervija un darbinieku uzskatu/viedokļu uzklausīšana, jo tikai klientu apkalpošanas speciālisti zina, kā uzvedās klienti, ko novērtē visvairāk, kas viņiem patīk un nepatīk. To nevar zināt vienlīdz labi arī uzņēmuma vadītāji.
Uzņēmuma vadītājam vienmēr ir jāpatur prātā cik izmaksā slikts klientu serviss un jāiestāsta darbiniekiem cik daudz uzņēmums un darbinieks zaudēs, kad klients tiks apkalpots veidā, kas neatbilst viņa prasībām un viņš nolemj no uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem atteikties. Šāda pieeja, manuprāt, liek darbiniekiem domāt par inovācijām un novērst kļūdas. Darbiniekiem ir jābūt motivētiem!

Atlants