Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 1.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 2.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 3.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 4.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 5.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 6.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 7.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 8.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 9.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 10.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 11.
  • Summaries, Notes '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  COCA-COLAS AIZSĀKUMI    3
2.  COCA-COLAS SISTĒMA    3
2.1.  Pudeļu iepildīšanas partneri – veiksmes atslēga un ceļojums uz ilgtspējīgu attīstību    4
2.2.  Kompānijas klienti: ielikt produkciju cilvēku rokās visā pasaulē    4
3.  THE COCA-COLA COMPANY PANĀKUMI 2011.GADĀ    4
3.1.  Eiropa    4
3.2.  Latīņamerika    5
3.3.  Ziemeļamerika    6
3.4.  Eirāzija un Āfrika    7
3.5.  Klusā okeāna valstis    8
Extract

3.4. Eirāzija un Āfrika
Eirāzijā un Āfrikā 2011. gadā Coca-Cola apgrozījums pieauga par 6%. Tās stratēģiskais mērķis – ieguldīt rītdienai, peļņu gūstot jau šodien. Indijā Coca-Cola sasniedza divciparu izaugsmi piekto gadu pēc kārtas. Zīmols Coca-Cola ieņem stingru pozīciju un pārdošanas apjoms arvien pieaug visā sulas un sulu dzērienu klāstā ieskaitot Maaza™. Maaza™ ir Coca-Colas zīmola augļu (mango) dzēriens Indijā un Bangladešā.
Krievijā Coca-Cola 2011.gadā sasniedza divciparu izaugsmi pārdošanas apjomu ziņā un turpināja palielināt ražošanas apjomus, cenšoties iekarot lielāku tirgus daļu dzirkstošajiem dzērieniem.
Turcijā Coca-Cola otro gadu pēc kārtas sasniegusi divciparu izaugsmi. Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā Coca-Cola turpina investēt, cerot iegūt 50% rūpniecības uzņēmuma Aujan akciju. Kopā ar Aujan Coca-Cola sasniegtu dzirkstošo dzērienu līderpozīcijas šajā reģionā.
16% no visā pasaulē pārdotās produkcijas apjoma 2011.gadā tika pārdots tieši Eirāzijas un Āfrikas reģionā. 3.4.attēlā redzams pārdotās produkcijas apjoma sadalījums nozīmīgākajās šī reģiona teritorijās.

Author's comment
Atlants