-
Patērētāja tiesības
12. KĀ PATĒRĒTĀJS VAR IZVAIRĪTIES NO NETAISNĪGU NOTEIKUMU IEKĻAUŠANAS LĪGUMĀ. (18. KĀRTS)
Pirms līguma noslēgšanas:
Patērētājam ir ieteicams rūpīgi iepazīties ar līguma projekta noteikumiem, kā arī lūgt uzņēmēju izskaidrot noteikumus, kuru saturs patērētājam nav saprotams.
Pirms nozīmīgu līgumu slēgšanas, piemēram, hipotekārās kreditēšanas līgums vai līgums par nekustamā īpašuma iegādi, par attiecīgo līgumu ieteicams konsultēties ar juristu.
Līguma darbības laikā:
Pirms patērētājs pats pārtrauc pildīt līguma noteikumu, kuru viņš uzskata par netaisnīgu, ieteicams noskaidrot, vai tiešām minētais noteikums vērtējams kā netaisnīgs, piemēram, vēršoties pie pārdevēja, pakalpojumu sniedzēja.
13. VAI TŪRISMA KOMPĀNIJA DRĪKST PAAUGSTINĀT CENU PAR TAVU IEGĀDĀTO CEĻOJUMA KOMPLEKTU UZ SPĀNIJU VĒLĀK KĀ 20 DIENAS PIRMS CEĻOJUMA? (70. KĀRTS)
…
1. KAS SARGĀ PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS? 2. KAS ĪSTENO PATĒRĒTĀJU TIESĪBU UN INTEREŠU AIZSARDZĪBU? 3. KĀDOS GADĪJUMOS TIEK PĀRKĀPTAS PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS? 4. KO ES ZINU PAR PREČU GARANTIJU? 5. KO PATĒRĒTĀJS VAR PRASĪT NO PĀRDAVĒJA, JA PRECE IR NEKVALITATĪVA? 6. KĀDAS IR GALVENĀS PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS? 7. KAS VAR NOTIKT, JA PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS TIKS PĀRKĀPTAS? 8. KĀDOS GADĪJUMOS PRECE TIEK UZSKATĪTA PAR NEKVALITATĪVU? 9. KĀDI DOKUMENTI IR JĀIESNIEDZ, JA PATĒRĒTĀJAM IR PRETENZIJAS PAR PRECES VAI PAKALPOJUMA KVALITĀTI? 10. KAS JĀDARA AR BATERIJĀM, KAS TĀS IZLIETOTAS? (81. KĀRTS) 11. KAS IR NETAISNĪGS LĪGUMA NOTEIKUMS? (13. KĀRTS) 12. KĀ PATĒRĒTĀJS VAR IZVAIRĪTIES NO NETAISNĪGU NOTEIKUMU IEKĻAUŠANAS LĪGUMĀ. (18. KĀRTS) 13. VAI TŪRISMA KOMPĀNIJA DRĪKST PAAUGSTINĀT CENU PAR TAVU IEGĀDĀTO CEĻOJUMA KOMPLEKTU UZ SPĀNIJU VĒLĀK KĀ 20 DIENAS PIRMS CEĻOJUMA? (70. KĀRTS) 14. PLĀNOJOT SAVU ATVAĻINĀJUMU ITĀLIJĀ, VIENĀ NO ITĀLIJAS AUTONOMAS KOMPĀNIJĀM BIJU REZERVĒJIS UN SAMAKSĀJIS PAR AUTONOMU, TAČU IERODOTIES NORĀDĪTAJA VIETA, MAN TIKA PATEIKTS, KA NEVIENA AUTOMAŠĪNA NAV PIEEJAMA UN KA NEKĀDU REZERVĀCIJU UZ MANA VĀRDA KOMPANIJA NAV SAŅĒMUSI. ATGRIEŽOTIES LATVIJĀ RAKSTĪJU SŪDZĪBU KOMPĀNIJAI,TAČU VIŅI JOPROJĀM UZSTĀJA, KA NAV SAŅĒMUŠI MANU REZERVĀCIJU. KĀ MAN RĪKOTIES? (74. KĀRTS)






