-
Atklāšanas pasākuma projekta izstrāde izklaides nozares uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | KULTŪRAS PASĀKUMI UN TO ORGANIZĒŠANA | 8 |
1.1. | Pasākumu būtība un to veidi | 8 |
1.2. | Pasākumu organizēšanas posmi | 9 |
1.3. | Atklāšanas pasākuma būtība | 10 |
2. | NAKTS KLUBA „I-GRAFF” RAKSTUROJUMS | 13 |
2.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 13 |
2.2. | Organizācijas iekšējā vide | 14 |
2.2.1. | Nakts klubs un tā uzdevumi | 14 |
2.2.2. | Mērķauditorija | 15 |
2.2.3. | Produkti un pakalpojumi | 17 |
2.2.4. | Struktūra, vadība un personāls | 18 |
2.3 | Organizācijas ārējā vide | 20 |
2.3.1. | Konkurenti un sadarbības partneri | 20 |
2.3.2. | Ārējā komunikācija | 22 |
2.3.3. | Cenu politika | 23 |
2.4. | Organizācijas SVID analīze | 24 |
3. | ATKLĀŠANAS PASĀKUMA PROJEKTA RAKSTUROJUMS | 26 |
3.1. | Projekta mērķis, ideja un tās raksturojums | 26 |
3.2. | Pasākuma norise | 27 |
3.2. | Projekta komandas raksturojums | 28 |
3.3. | Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns | 30 |
3.4. | Projekta budžets un finansējuma avoti | 33 |
3.5. | Projekta uzraudzības sistēma | 34 |
SECINĀJUMI | 35 | |
PRIEKŠLIKUMI | 36 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 37 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 39 |
SECINĀJUMI
1. Pasākumi tiek rīkoti, lai parādītu jaunu produktu/pakalpojumu, iepazīstinātu ar uzņēmumu, atzīmētu svarīgu notikumu.
2. Pirms sākt pasākuma organizēšanu, ir jārod atbildes uz pamatjautājumiem - kas, kad, kam, cik, kur, kā, un ko, lai varētu sastādīt plānu.
3. Ir trīs atklāšanas pasākumu veidi, tādēļ katrs klients var izvēlēties sev tīkamāko variantu, kas būtu atbilstošs uzņēmuma specifikai.
4. Pasākuma organizēšana jāsāk ar plāna sastādīšanu, tas dod iespēju pienācīgi sagatavoties un noorganizēt pasākumu.
5. SIA „I-Graff” būs jauns uzņēmums, kas piedāvās izklaides pasākumus, tādejādi radot jaunu atpūtas vietu iedzīvotajiem un tūristiem.
6. Kompānijā strādās neliels darbinieku skaits, tāpēc veiksmīgai projektu realizēšanai tiks piesaistīti speciālisti no citiem uzņēmumiem un brīvprātīgie.
7. Nakts klubs savu darbību orientēs uz noteikta vecuma mērķauditoriju, tādejādi mazinot risku nepilngadīgo personu alkohola lietošanā un noteiktas mērķauditorijas apmeklētību.
8. SIA „I-Graff” būs nakts klubs, kas darbosies izklaides industrijā, tādēļ kompānijai būs liels skaits konkurentu.
9. Firma sadarbosies ar citām organizācijām, institūcijām un iestādēm, kas savukārt palīdzēs iegūt atpazīstamību un darīs zināmu par organizācijas darbību plašākam cilvēku lokam.…
Pirmajā nodaļā autore apraksta teorētiskos pamatus par kultūras pasākumiem, to veidiem un pasākumu plānošanas posmiem. Otrajā nodaļā autore raksturo uzņēmuma darbību, struktūru, kluba vadību un personāla darbību. Darba pēdējā nodaļā autore izstrādāja nakts kluba atklāšanas pasākuma norisi.
PDF formāts. Koledžas darbs.
