Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Stratēģiskais menedžments', 1.
  • Summaries, Notes 'Stratēģiskais menedžments', 2.
  • Summaries, Notes 'Stratēģiskais menedžments', 3.
  • Summaries, Notes 'Stratēģiskais menedžments', 4.
  • Summaries, Notes 'Stratēģiskais menedžments', 5.
Extract

Stratēģija – ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. Stratēģija ir dinamiska. Stratēģijas jēdziens ietver sekojošas sastāvdaļas: 1) Tā ir sabalansētu, loģisku un integrējošu lēmumu sistēma. 2) Tā nosaka un parāda uzņēmuma startēģisko mērķi – ilgtermiņā. 3) Tā izvēlas organizācijas darbības sfēru. 4) Ņemot vērā ārējo vidi, iekšējo vidi, tā nodrošina kokurētspējīgu priekšrocību katrā organizācijas darbības nozarē. 5) Tā iesaista visus organizācijas hierarhiju līmeņus lēmumu pieņemšanas procesā. 6) Tā definē neekonomiskus un ekonomiskus labumus tās ieinteresētajām pusēm.
Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis – dot iespēju uzņēmumam noteikt, ar ko tā atšķiras no saviem konkurentiem, un radīt savu konkurētspējīgo priekšrocību. …

Author's comment
Atlants