Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 1.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 2.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 3.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 4.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 5.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 6.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 7.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 8.
  • Research Papers 'Motivācijas teorijas', 9.
Extract

Procesa teorijas izskaidro procesu, kura rezultātā uzvedība (rīcība) tiek enerģetizēta, virzīta un veicināta, lai radītu apmierinātību un darbību. Tās paceļ šādus jautājumus: “Ko es varu darīt, lai iespaidotu citu uzvedību (rīcību)?”, “Vai man jāuzņemas šis uzdevums?”, “Vai pret mani izturas godīgi?”, “ Kā manas (pieliktās) pūles saistās ar manu darbību (rīcību)?”. Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, mēs izskatīsim (1) pastiprināšanas (reinforcement) teoriju, (2) cerības (expectancy) teoriju un (4) integrētu modeli.

Pastiprināšanas teorija

Pastiprināšana (reinforcement) ir process, kurā ārējie stimuli (vai iniciatīvas) veido un vada darbību. Pastiprināšanas teorija pamatojas uz efektivitātes likumu, kurš nosaka, ka rīcība (darbība), kas tiek atalgota, tiks atkārtota, bet rīcība, kas netiek atalgota, neturpināsies. …

Author's comment
Atlants