Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 1.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 2.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 3.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 4.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 5.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 6.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 7.
  • Presentations 'SVID analīze SIA "Atea"', 8.
Extract

Mērķis
2014.gadā tika noteikts tuvāko divu līdz triju gadu laikā dubultot apgrozījumu Baltijas valstīs un uzlabot katras valsts darbību atsevišķi. Katrai valstij ir noteikts attīstīt servisa darbu, lai uzņēmums būtu neatkarīgs no ārējiem servisiem un varētu atbildēt par savu darbu. Tika izpildīts daļēji.

Mērķis ir konkrēti formulēts ar pazīmi, kuru var pārbaudīt, termiņu
Organizācijas konkurences stratēģija
Konkurences stratēģija:
Atrasties visos savos tirgos
Pamatā darboties Ziemeļu un Baltijas valstīs un saglabāt savu tirgus daļu
Ilgtermiņa attiecības ar klientiem
Ar plašo infrastruktūru, pieredzi un resursiem būt rentabliem un piedāvāt klientiem izdevīgāk kā konkurenti

Author's comment
Atlants