Evaluation:
Published: 07.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 1.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 2.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 3.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 4.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 5.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 6.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 7.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 8.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 9.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 10.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 11.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 12.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 13.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 14.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 15.
  • Research Papers 'Labas stratēģijas piemērs', 16.
Extract

Autores vērtējums.
Jauna produkta ieviešana tirgū vienmēr ir risks, jo ir grūti prognozēt patērētāju reakciju un attieksmi. Pirmais iemesls, kas varēja apdraudēt Just5 panākumus tirgū, ir tālruņu diezgan spilgts un pat bērnešķīgs dizains. Ņemot vērā, ka uzņēmuma īpašnieki definēja savu mērķa auditoriju kā veca gada gājuma cilvēkus, tālruņu drosmīgs dizains varēja atbaidīt klientus, jo pensijas vecuma cilvēki ir konservatīvi un atturīgi. Tomēr, kā liecina laiks, tālruņu dizains nostrādāja uzņēmumam
par labu, veicināja zīmola atpazīstamību starptautiskajā vidē un iekaroja arī citu vecumgrupu pircēju sirdis.
Pēc autores domām, uzņēmums ir īstenojis pareizu ideju, izveidojot Just5 produkciju, tomēr, Just5 klasiskie telefoni var kļūt par piesātinājuma
Preci, jo sabiedrība ar gadu kļūst modernāka un pieprasījums pēc 30 gadiem nokritīs, pieprasījums tiek apmierināts šobrīd, bet pēc vairākiem gadiem ar Just5 dizaina eksperimenti vairs nepārsteigs pircējus un pircēju pieprasījums kritni atškīrsies no šobrīdējā pieprasījuma, toties, uzņēmuma apgrozījums var ievērojami samazināties, tāpēc ražotājiem ir jāmeklē jaunas iespējas popularizēt savu produkciju.

Author's comment
Atlants