• Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības

     

    Research Papers9 Law

Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 1.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 2.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 3.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 4.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 5.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 6.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 7.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 8.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 9.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 10.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 11.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 12.
  • Research Papers 'Vairākkārt sodīto, sevišķi bīstamo noziedznieku audzināšanas procesa īpatnības', 13.
Extract

“Tikumiskas audzināšanas īpatnības brīvības atņemšanas iestādes apstākļos sastāv no tā, kā audzināšanas un pāraudzināšanas procesi notiek saskaņā ar soda izpildes mērķiem un uzdevumiem, ar stingriem Krimināllikuma un Sodu izpildes kodeksa prasībām.” 1
Penitenciāras pedagoģijas uzdevumi ir:
notiesāta metodiska pamata izstrāde;
pedagoģiska procesa likumsakarību izmantošana cietuma apstākļos;
iespējama lielāka diferenciācija un individualizācija darbā ar ieslodzītiem;
resociālizācijas līdzekļu vispusīga pielietošana.
Kā ir redzams penitenciāras pedagoģijas uzdevumi ir neatdalāma daļa no brīvības atņemšanas iestādes veicamas audzināšanas darba uzdevumiem, kas ir vērsti uz notiesāta (ieslodzīto) personības izmaiņām nolūka atgriezt viņu sabiedrībā, ka pilnvērtīgo sabiedrības locekli sociāli tiesiskā ziņā.…

Author's comment
Atlants