Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 1.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 2.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 3.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 4.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 5.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 6.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 7.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 8.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 9.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 10.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 11.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 12.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 13.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 14.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 15.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 16.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 17.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma un tiesību akti    4
1.1.  Reklāmas definīcija    4
1.2.  Reklāmas mērķis un funkcijas    4
2.  Autortiesības un tiesību akti    6
2.1.  Autortiesību un blakustiesību definīcijas    6
2.2.  Autortiesību funkcijas    6
2.3.  Autortiesību aizsargājamie un neaizsargājamie darbi    7
3.  Reklāmas un autortiesību pārkāpumu sekas    9
4.  Reklāmas un autortiesību pārkāpumu problēmgadījumi    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
1. Pret ikvienu kāda cita autora darbu ir jāizturas ar cieņu, ievērojot Autortiesības likumu.
2. Autortiesību ievērošana veicina jaunu oriģināldarbu tapšanu.
3. Autortiesības likums ir ļoti cieši saistīts ar Reklāmas likumu, ko ir būtiski zināt, ja nodarbojas reklāmas vai arī kādā līdzīga jomā.
4. Katram autoram ir jāpārzina Autortiesības likumu, lai spētu pilnvērtīgi aizsargāt savu darbu, tāpat nevienam autoram nevajadzētu izturēties vieglprātīgi, ļaujot to citiem “paņemt” par brīvu.
5. Nevar pamatoties uz vienu likumu, jo viena gadījuma ietvaros tiek apskatīti vairāki ar to saistošie likumi.
6. Juridiskais gadījums norāda uz to, ka patērētajiem ikdienā ir jābūt uzmanīgiem, jo pat plaši pazīstami uzņēmumi var maldināt ar reklāmās izvietoto informāciju.
7. Uzņēmumiem, kuriem ir svarīga sava reputācija, nav vēlams veikt autortiesību pārkāpumus, jo tas var pasliktināt ne tikai uzņēmuma tēla reputāciju, bet arī attiecības ar konkurentiem un klientiem, kā arī tādiem uzņēmumiem ir ieteicams konsultēties ar juristu par jebkādām darbībām, kas saistītas ar autortiesībām.
8. Spriežot pēc analizētajiem gadījumiem, Latvijā Autortiesību likums netiek nopietni ņemts vērā, jo uzņēmums, kurš atdarināja svešu ideju savā reklāmā, rīkojās bezatbildīgi, neētiski un nekaunīgi, bet uzņēmums, no kura “aizņēmās” ideju, netiesājās par savu taisnību, lai gan bija visas tiesības to darīt.

Author's comment
Atlants