Evaluation:
Published: 25.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 11.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 12.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 13.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 14.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 15.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 16.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 17.
  • Research Papers 'Motivācijas loma uzņēmumā', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Motivācijas struktūra    5
2.  50:50 likums    9
3.  Vislabākie motivācijas plāni    11
4.  Praktiski padomi motivācijas celšanai, kā arī demotivācijas riski    14
  Secinājumi    16
  Izmantoto avotu saraksts    17
Extract

SECINĀJUMI
Darba autoram izdevās izanalizēt dažādus informācijas avotus. Tika analizēta motivācijas struktūra, vislabākie motivācijas plāni, praktiskie padomi motivācijas paaugstināšanai un vēl dažas citas lietas. Tika secināts, ka motivācijai ir ļoti liela nozīme darba procesā. No darbinieka ir atkarīgs tikai piecdesmit procentu no iespējamas motivācijas, palikušo daļu veido tā vide, tie apstākļi, kas veido vadītājs. Pārējie galvenie darba secinājumi varētu būt šādi:
1. Vadītājam jābūt pašam motivētam, lai motivētu citus.
2. Kad vadītājs domā par to, kādus cilvēkus pieņemt darbā, labāk izvēlētos tos, kuriem ir vairāk motivācijas.
3. Jāparāda savu interesi pret katru darbinieku, lai darbinieks jūtos, ka pret viņu attiecas ar cienu un viņa darbs ir labi vērtēts.
4. Mērķiem un uzdevumiem ir jābūt reāliem, nevis pārāk viegliem vai neīstenojamiem.
5. Cilvēkiem parādās motivācija, kad viņiem kaut kas izdodas, vadītāja uzdevums ir to konstatēt un virzīt darbinieku pareizā virzienā.
6. Jābūt attiecīgam atalgojumam par izdarīto darbu un no vadītāja puses nevajag baidīties izsakot pateicību.

Author's comment
Atlants