Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 5.
Extract

Katrs uzņēmums atkarībā no savām iespējām izmanto dažādus reklāmdarbības veidus.
Reklāmdarbības vadīšanas gaitā jāpieņem šādi lēmumi:
jānosaka reklāmas mērķi,
jāpamato reklāmas izmaksas,
jāizvēlas reklamēšanas veids,
jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu,
jānovērtē reklāmas efektivitāte.

Reklāmas veidošana nesākas “tukšā vietā”, lai sāktos radošais process ir jāveic pamatīgs sagatavošanās darbs. Pirms pieaicināt radošo kolektīvu jāveic situācijas analīze, problēmu un iespējamību analīze, un jāizstrādā reklāmas kampaņas stratēģija.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Reklāma ir veids kā uzņēmums var iegūt pircējus, informējot tos par preces eksistenci. …

Author's comment
Atlants