Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Intervija', 1.
  • Research Papers 'Intervija', 2.
  • Research Papers 'Intervija', 3.
  • Research Papers 'Intervija', 4.
  • Research Papers 'Intervija', 5.
  • Research Papers 'Intervija', 6.
  • Research Papers 'Intervija', 7.
  • Research Papers 'Intervija', 8.
  • Research Papers 'Intervija', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  INTEVIJAS DEFINĪCIJA UN MĒRĶI    2
  INTERVIJAS MĒRĶI    2
  INREVIJĀ ANALIZĒ UN NOVĒRTĒ    2
  INTERVIJAS KRITIKA    3
  INTERVIJAS PRIEKŠROCĪBAS    3
  IESPĒJA IEGŪT INFORMĀCIJU    3
  IESPĒJA SNIEGT INFORMĀCIJU    3
  CILVĒCISKIE ASPEKTI    4
  PROCEDŪRAS ASPEKTI    4
  INTERVIJU VEIDI    4
  STRUKTURĒTĀ INTERVIJA    5
  “Septiņu punktu plāns”    5
  “Piecu punktu plāns”    5
  NESTRUKTURĒTĀ INTERVIJA    6
  STRESA INTERVIJA    7
  “DZIĻĀS INTERVIJAS”    7
  INTERVIJAS TEHNIKA UN STRUKTŪRA    7
  MANA PERSONĪGĀ PIEREDZE NO INTERVIJĀM    8
  INTERVIJAS SĀKUMS    8
  INTERVIJAS VIDUS DAĻA    9
  INTERVIJAS BEIGAS    9
Extract

Intervija ir viena no visbiežāk lietotjām metodēm, kuru izmanto, lai gūtu informāciju par pretendentiem. Intervija ir process, kurā notiek mērķtiecīga domu apmaiņa, jautājumu uzdošana, atbilžu sniegšana, komunikācija starp divām un vairākām personām. Tā ir saruna, kuras gaitā gūst priekšstatu par pretendenta pieredzi, spējām, darba interesēm, persomīgajām rakstura īpasībām, kas varētu noteikt viņa panākumus darbā.

Intervijas mērķi

Noteikt pretendenta piemērotību;
Iegūt vairāk informācijas par pretendentu, lai varētu peredzēt, cik veiksmīgi cilvēks varēs veikt darbu, uz kuru viņš pretendē;
Sniegt pretendentam precīzu informāciju par darbu, darba pienākumiem, darba apstakļiem un nelielu ieskatu par organizācijas politiku, lai sekmētu lēmuma pieņemšanu;
Sagatavot lēmumu par pretendenta pieņēmšanu vai atteikumu viņam.

Inrevijā analizē un novērtē

1.zināšanas;
2.darba pieredzi attiecīgajā jomā;
3.sociālo izturēšanos;
4.mērķtiecību un motivāciju tālākai virzībai;
5.uztveres un intelektuālās spējas;
6.vispārējo piemērotību attiecīgajam darbam;
7.izteikšanās prasmi;
8.izskatu.…

Author's comment
Atlants