-
Prakses atkaite AS "Lido"
Practice Reports15 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | A/S Lido raksturojums | 4 |
1.1 | A/S Lido vēsture | 4 |
1.2. | A/S Lido attīstība 21.gadsimtā | 6 |
2. | A/S Lido organizatoriskā struktūra | 8 |
3. | A/S Lido struktūrvienības | 10 |
3.1. | A/S Lido bistro | 10 |
3.2. | Gaļas un zivju pārstrāde | 12 |
4. | Mārketinga daļas struktūra | 13 |
4.1. | Darba pienākumi mārketinga daļā | 13 |
4.1.1. | Mārketinga vadītāja pienākumi | 13 |
4.1.2. | Mārketinga projektu vadītāja darba pienākumi | 14 |
4.1.3. | Mārketinga speciālista darba pienākumi | 14 |
4.2. | Apgūtie pienākumi mārketinga daļā | 15 |
Secinājumi un priekšlikumi | 16 | |
Pielikums | 17 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• LIDO ir privāts uzņēmums, kura galvenais noieta tirgus ir Latvija, Rīga, un galvenā vīzija ir attīstīt īpašu viesmīlības nozari, kas attīstītu tūrismu.
• LIDO savu divdesmit sešu gadu laikā ir iekarojis klientu sirdis, katrā savā attīstības posmā radot oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību.
• Uzņēmumam ir vairākas struktūrvienības, tāpēc uzņēmumā strādā vairāk kā 1000 darbinieku, kas veido sarežģītu organizatorisko struktūru.
• Uzņēmums nevar ātri un pilnvērtīgi veikt savu darbību un attīstību, jo tas ir atkarīgs no klientiem un investoru atbalsta.
• Uzņēmums 2012. gada 14. decembrī no SIA pārtapa par A/S, tāpēc uzņēmuma mārketinga daļa ir mainīta un nav kārtīgi nostiprinājusies.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, atjauno cenu zīmes, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.
…
1. A/S Lido raksturojums 1.1 A/S Lido vēsture 1.2. A/S Lido attīstība 21.gadsimtā 2. A/S Lido organizatoriskā struktūra 3. A/S Lido struktūrvienības 3.1. A/S Lido bistro 3.2. Gaļas un zivju pārstrāde 4. Mārketinga daļas struktūra 4.1. Darba pienākumi mārketinga daļā 4.1.1. Mārketinga vadītāja pienākumi 4.1.2. Mārketinga projektu vadītāja darba pienākumi 4.1.3. Mārketinga speciālista darba pienākumi 4.2. Apgūtie pienākumi mārketinga daļā Secinājumi un priekšlikumi