Evaluation:
Published: 19.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 1.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 2.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 3.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 4.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 5.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 6.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 7.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 8.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 9.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 10.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 11.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 12.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 13.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 14.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 15.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 16.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadība lauku tūrismā', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Lauku tūrisms Latvijā    3
2.  Esošās kvalitātes situācijas lauku tūrisma jomā Latvijā raksturojums    4
2.1.  5-S piemērošanas iespējas lauku tūrisma nozarē    6
2.2.  Kaizen un BPR pielietošana lauku tūrisma nozarē    7
2.3.  Augsta līmeņa pakalpojuma balvas pielietošana lauku tūrisma nozarē    7
3.  Lauku tūrisma vide    9
4.  Lauku tūrisma ietekme uz vidi    10
5.  Riska būtība, tā izvērtēšana un vadība    11
6.  Galvenās problēmas un to risināšanas priekšlikumi    14
Extract

Dažāda ir cilvēku motivācija, uzsākot nodarboties ar lauku tūrisma attīstīšanu savā saimniecībā. Vieniem tā ir vēlēšanās mazliet nopelnīt, ieguldot šķietami nelielus līdzekļus – izbrīvējot daļu no savas ģimenes apdzīvotās mājas, izmitināt viesus, kurus pievilinājis ezera vai jūras tuvums. Otriem, savukārt, tā ir iespēja kontaktēties ar dažādu profesiju cilvēkiem, kurus lauku vidē, kur māja no mājas bieži vien atrodas kilometriem tālu, tik bieži nesastapt. Trešie meklē risinājumu, kā izmantot iegūtos lauku īpašumus, un vienu no iespējām bieži redz lauku tūrismā, jo daba un ainava tam ir piemērota.
Mērķtiecīgs lauku tūrisma popularizēšanas darbs palielina pieprasījumu gan pēc kvantitātes, gan kvalitātes, līdz ar to lauku tūrisma uzņēmēji sāk ieguldīt līdzekļus lauku tūrismā un piedāvāt tūristiem istabas ar atsevišķām labierīcībām, būvē brīvdienu mājas, kurās klienti dzīvo atsevišķi no saimniekiem.
Pieaugot konkurencei un pieprasījumam, saimnieki veido papildu piedāvājumu – pirtis, izjādes, makšķerēšanu utt.
Katra no lauku tūrisma mītnēm veido savu unikālo piedāvājumu sākot no atrašanās vietas līdz pat piedāvāto pakalpojumu klāstam. Veiksmīga attīstība nākotnē būs tām tūrisma mītnēm, kuras centīsies iegūt pēc iespējas augstāku kvalitātes līmeni, kā arī specializēsies kādā no tūrisma piedāvājuma veida. Jāņem vērā arī cenu līmenis, kas tiek noteikts piedāvātajiem produktiem, lai tas atbilstu savai kvalitātei. Protams, ikvienai tūrisma mītnei būtu nepieciešams nepārtraukti attīstīties un uzlabot savus pakalpojumus, kā arī izveidot jaunus klienta piesaistīšanas veidus, ieviest jaunus pakalpojumus vai dažādot un papildināt jau esošos.

Author's comment
Atlants