-
Būvniecības plānošana un organizēšana. Dienesta viesnīcas jaunbūve
Research Papers27 Construction and construction works, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Projekta iniciācija | 3 |
1.1. | Situācijas apraksts | 3 |
1.2. | Līdzdalības analīze / Ieinteresēto pušu analīze | 4 |
1.3. | Mērķi, uzdevumi, problēmu koks | 14 |
1.4. | SVID analīze | 16 |
1.5. | Alternatīvu analīze | 17 |
2. | Organizatoriskā struktūra | 18 |
3. | Projekta plānošana | 19 |
3.1. | Laika plānošana | 19 |
3.2. | Darbu struktūrplāns | 19 |
3.3. | Kvalitātes plānošana | 17 |
3.2.1. | Vispārīgie principi | 17 |
3.2.2. | Būvniecības kvalitātes kontroles shēma | 18 |
3.4. | Resursu plānošana | 19 |
3.5. | Risku plānošana | 21 |
3.6. | Izmaksu plānošana | 22 |
3.7. | Dokumentu plānošana | 23 |
3.8. | Kontroles punktu identifikācijas karte | 25 |
4. | Projekta realizēšana | 27 |
2. Organizatoriskā struktūra
Projekts un tā organizatoriska struktūra no būvuzņēmēja tiek pakļauti kopējai būvuzņēmēja organizatoriskai struktūrai.
Par kopējo projekta realizāciju ir atbildīgs Būvuzņēmēja projektu vadītājs, kurš pakļaujas Celtniecības departamenta direktoram. Savukārt, projekta vadītājs vada tā pakļautībā esošo projekta komandu -būvdarbu vadītāju, būvdarbu vadītāja palīgu. Strādnieki pakļaujas darbu vadītājam. Apakšuzņēmējs atlasa un administratīvos jautājumus ar apakšuzņēmējiem risina projekta vadītājs, strādnieku darbu kvalitāti kontrolē būvdarbu vadītājs un būvdrbu vadītāja palīgs. Kopējā departamenta struktūrā ir paredzēta arī sagādes daļa (materiālu piegādes organizācija), ražošanas daļa (visu projektu dokumentācijas vadīšana, līgumu sagatavošana ), tāmju daļa (tāmju dokumentācijas sastādīšana). Grāmatvedības uzskaiti, maksājumus, veic kopējā uzņēmuma ietvaros veidotās nodaļas. Savukārt, no Pasūtītāja puses projektu kontrolē un vada Pasūtītāja projekta vadītājs, būvuzraugs, autoruzraugs.
Starp organizatoriskajā struktūrā norādītajām personām pastāv gan vienošanās, gan līgumattiecības, gan funkcionālie sakari.
…
Ievads 3 1. Projekta iniciācija 3 1.1. Situācijas apraksts 3 1.2. Līdzdalības analīze / Ieinteresēto pušu analīze 4 1.3. Mērķi, uzdevumi, problēmu koks. 14 14 1.4. SVID analīze 16 1.5. Alternatīvu analīze 17 2. Organizatoriskā struktūra 18 3. Projekta plānošana 19 3.1. Laika plānošana 19 3.2. Darbu struktūrplāns 19 3.3. Kvalitātes plānošana 17 3.2.1. Vispārīgie principi 17 3.2.2. Būvniecības kvalitātes kontroles shēma 18 3.4. Resursu plānošana 19 3.5. Risku plānošana 21 3.6. Izmaksu plānošana 22 3.7. Dokumentu plānošana 23 3.8. Kontroles punktu identifikācijas karte 25 4. Projekta realizēšana 27
