Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 1.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 2.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 3.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 4.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 5.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 6.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 7.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 8.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 9.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 10.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 11.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 12.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 13.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 14.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 15.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 16.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 17.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 18.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 19.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 20.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 21.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 22.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 23.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 24.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 25.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 26.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 27.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 28.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 29.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 30.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 31.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 32.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 33.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 34.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 35.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 36.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 37.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 38.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 39.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 40.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 41.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 42.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 43.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 44.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 45.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 46.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 47.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 48.
  • Research Papers 'Mācību un attīstības metodes bankā', 49.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Personāla attīstība    6
1.1.  Apmācību programmas būtība    6
1.2.  Darbinieku attīstības process    8
3.1.  Vispārīgs organizācijas raksturojums    21
3.1.1.  SVID analīze    22
3.2.  Bankas apmācības būtība    23
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
  GRAFISKĀ DAĻA    33
  PIELIKUMI    40
Extract

Secinājumi
1. Mācību programma ir elestīga par ko liecina sešu jaunu mācību mācīšana bankas
personāla attīstības programmā.
2. Pašlaik klientu apkalpošanas speciālistiem nav obligāti jāiziet ikgadējas mācības (tikai
elektoniski jāizpilda tests par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanu).
3. Apmācībām ir jābūt veidotām, lai praktiski spētu izmantot jaunas zināšanas darba vietā.
4. Jaunam darbiniekam ir svarīgi secīgi pasniegt mācību saturu pakāpeniski; sākumā
vispārēju informāciju, vēlāk šo informāciju pasniegt detalizētāk un mācīt prast pielietot
daudzpusīgi šo informāciju. (apjomīgās informācijas dēļ)
5. Veicot darbinieku izvēli, svarīgi ir ņemt vērā uzņēmuma izvirzītās kompetences, vai tās
sakrīt ar pretendenta kompetencēm, jo iemaņas var attīstīt.
6. Darbiniekiem pēc mācību apmeklēšanas nav izveidotas aptaujas, lai noskaidrotu to
apmierinātību ar tām.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants