-
Mācību un attīstības metodes bankā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Personāla attīstība | 6 |
1.1. | Apmācību programmas būtība | 6 |
1.2. | Darbinieku attīstības process | 8 |
3.1. | Vispārīgs organizācijas raksturojums | 21 |
3.1.1. | SVID analīze | 22 |
3.2. | Bankas apmācības būtība | 23 |
Secinājumi | 29 | |
Priekšlikumi | 30 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 31 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 33 | |
PIELIKUMI | 40 |
Secinājumi
1. Mācību programma ir elestīga par ko liecina sešu jaunu mācību mācīšana bankas
personāla attīstības programmā.
2. Pašlaik klientu apkalpošanas speciālistiem nav obligāti jāiziet ikgadējas mācības (tikai
elektoniski jāizpilda tests par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanu).
3. Apmācībām ir jābūt veidotām, lai praktiski spētu izmantot jaunas zināšanas darba vietā.
4. Jaunam darbiniekam ir svarīgi secīgi pasniegt mācību saturu pakāpeniski; sākumā
vispārēju informāciju, vēlāk šo informāciju pasniegt detalizētāk un mācīt prast pielietot
daudzpusīgi šo informāciju. (apjomīgās informācijas dēļ)
5. Veicot darbinieku izvēli, svarīgi ir ņemt vērā uzņēmuma izvirzītās kompetences, vai tās
sakrīt ar pretendenta kompetencēm, jo iemaņas var attīstīt.
6. Darbiniekiem pēc mācību apmeklēšanas nav izveidotas aptaujas, lai noskaidrotu to
apmierinātību ar tām.
…
Darbā ir apskatīta apmācības programmas būtība. Darba sākumā tika noteikti mērķi un uzdevumi darba izpildei. Tiek apskatīts darbinieku attīstības process, metodes pēc kurām nosaka mācību vajadzību, personāla apmācības un attīstības metodes un citas tēmas saistībā par personālu apmācīšanu un to efektivitātes celšanu. Darba beigās izklāstīti secinājumi un priekšlikumi, grafiskajā daļā ir atspoguļota prezentācija par kursa darbu.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.