Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 1.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 2.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 3.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 4.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 5.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 6.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 7.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 8.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 9.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 10.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 11.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 12.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 13.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 14.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 15.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 16.
  • Research Papers 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalst', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLAMĒŠANAS TIESISKĀ REGULĒJUMA ĪPATNĪBAS LATVIJĀ    4
1.1.  Cigaretes    5
1.2.  Alkohols    6
2.  REKLAMĒŠANAS TIESISKĀ REGULĒJUMA ĪPATNĪBAS ĀRVALSTĪS    8
2.1.  Indija    8
2.2.  Austrālija    9
3.  GADĪJUMA ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    16
Extract

SECINĀJUMI
• Tā kā atbildību par reklāmas saturu nes reklāmas pasūtītājs, tam ir jāspēj orientēties ar reklāmu saistītos likumos un jāseko līdzi reklāmas tapšanas procesam.
• Latvijā reklāmu izveidošanu un izvietošanu ietekmē vairāki likumi: Reklāmas likums (1999), Eiropas konvencija par pārrobežu televīziju (1989), Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums (2010), Likums par tabakas izstrādājumu realizācijas, reklāmas un lietošanas ierobežošanu (1996), Alkoholisko dzērienu aprites likums (2004), kā arī Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss un citi likumi, kas saistīti ar konkrētām precēm un pakalpojumiem.
• Reklāmu veidotājiem ir jāorientējas konkrētās valsts likumdošanā un nepārtraukti jāseko līdzi izmaiņām.
• Tādu, kā minēts darbā, un citu likumu pieņemšana, kas skar reklāmas jomu, krietni sarežģī reklāmas veidotāju uzdevumu – ietekmēt auditoriju, radot interesantas, saistošas reklāmas. Kā jau noskaidrots, ir tādas preču vai pakalpojumu grupas, kuras ir aizliegts reklamēt pavisam, piemēram, cigaretes. Tāpat alkoholu Latvijā var reklamēt tikai, tad, ja tas ietilpst kategorijā alus vai vīns.
• Lai arī vēl tas nav noticis, ir ļoti liela iespējamība, ka tuvā nākotnē daudzas valstis sekos Austrālijas piemēram par cigarešu iepakojumu noformējumu (kas arī kalpo kā reklāma), kas pagaidām ir vienīgais veids, kā cigarešu ražotāji savu ražojumu var reklamēt.

Author's comment
Atlants