Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 1.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 2.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 3.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 4.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 5.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 6.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 7.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 8.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 9.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 10.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 11.
  • Presentations 'Daugavpils Mūzikas vidusskolas pedagoģiskā personāla motivācija', 12.
Extract

SECINĀJUMI
Pētījumā tika noskaidrots, ka pedagogi apmierinātību ar savu profesiju saista ar šādiem motivācijas kritērijiem: skolas materiālā bāze, pedagoģiskās darbības sasniegumi, savstarpējās attiecības, atalgojums;
Pētījumā tika noskaidrots, ka būtiskākais no pedagogu motivētājiem ir vajadzība pēc attiecībām;
Pedagogi ir motivēti strādāt izglītības iestādē, jo viņiem ir izteikts pedagoģiskais aicinājums, kas dominē pār otršķirīgām interesēm;
DMV pedagogi ir motivēti, neraugoties uz demotivējošiem dzinuļiem.

Author's comment
Atlants