-
Izglītības iestādes stratēģija
Stratēģijas – iespējamā rīcība
Stiprās puses, iespējas
• Skola var sadarboties ar pirmsskolas izglītības iestādi, kas atrodas tai blakus, aicinot tās audzēkņus izvēlēties skolu ar labiem mācību sasniegumiem un augsti kvalificētiem pedagogiem, lai nodrošinātu izglītības pēctecību.
• Piedalīties starptautiskos skolu sadarbības projektos, iesaistot augsti kvalificētos skolotājus un daloties pieredzē ar labās prakses piemēriem.
• Sadarbojoties ar bērnu un jaunatnes centriem, organizēt ārpusstundu mācību pasākumus, aicināt skolēnus iesaistīties dažādās sportiskās nodarbībās. Aktivizēt mārketingu šajās organizācijās.
• Tā kā pie skolai ir labs ģeogrāfiskais novietojums un transporta plūsma pie tās, kā arī pieredzes bagāti pedagogi un tehniskais nodrošinājums, iespējams piedāvāt tālākizglītības nodarbības pieaugušajiem.
Stiprās puses, draudi
• Veicināt sadarbību ar pašvaldību, aktualizējot skolēnu mācību sasniegumus un skolotāju profesionalitāti, lai piesaistītu finansējumu.
• Mazināt risku par potenciālo skolēnu skaita samazināšanos, popularizējot skolu, uzsverot tās panākumus olimpiādēs, eksāmenos, kā arī humanitārā virziena programmas.
• Mazināt risku par jauno skolotāju skaita mazināšanos, aicinot darbā pedagogus pēc praksēm, ko tie iziet šajā skolā.
• Izmantot palīdzību no skolas augsti kvalificētajiem skolotājiem, kuri smeļas zināšanas profesionālās pilnveides procesā, lai pielāgotos jaunām normatīvo aktu prasībām.
…
Šī vidusskola ir mūsdienīga un konkurētspējīga skola, kas piedāvā kvalitatīvu izglītību, izvirzot par prioritārām humanitārās vērtības. Skolas absolventi ir atbildīgi un radoši, ar plašu interešu loku, ar teicamām svešvalodu prasmēm, gatavi iesaistīties Latvijas un pasaules nākotnes veidošanā.
