Evaluation:
Published: 03.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 1.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 2.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 3.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 4.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 5.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 6.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 7.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 8.
  • Research Papers 'Mācību stundas plāns pēc Ganjē', 9.
Extract

Kā un kādi likumi aizsargā cilvēktiesības?


Ieteicamais laiks temata apguvei: 8 mācību stundas
Temata apguves mērķis: analizējot likumu fragmentus un likumpārkāpumu piemērus, izprast likumu hierarhiju un reglamentējamās jomas, valsts lomu likumības nodrošināšanā, lai atpazītu cilvēktiesību un likumu pārkāpumus un sekmētu to novēršanu ikdienā, mazinātu nevienlīdzību, emocionālo un fizisko vardarbību skolā, vietējā kopienā, valstī, pasaulē (Skola2030).
Apakštēma: Kādi normatīvie akti pastāv Latvijā, kādas dzīves jomas tie regulē?
Temata vieta mācību procesā: 3. un 4. stunda.
Iepriekšējās zināšanas: skolēniem ir zināšanas par cilvēka pamattiesībām, tiesu varu, pilsoņu atbildību, pienākumiem un tiesībām, dzīves jomām, kurus regulē likumi. Zina, ko nosaka Krimināllikums, Civillikums, Administratīvo pārkāpumu kodekss, Bērnu tiesību aizsardzības likums. Ir priekšstats par advokāta, prokurora, izmeklētāja, tiesneša pienākumiem. …

Author's comment
Atlants