Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 1.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 2.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 3.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 4.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 5.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 6.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 7.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 8.
  • Research Papers 'Bērnu tiesību ievērošana, saņemot psihologa palīdzību skolā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Psihologa pienākumi un darbība skolā    3
2.  Gadījumi, kad bērni meklē palīdzību pie psihologa    5
3.  Statistika par bērnu apmeklējumu psihologu    6
  Secinājumi    7
  Izmantotās literatūras saraksts    8
Extract

Secinājumi:
• Skolas psihologam ir sekojošie pienākumi: Psihologs konsultē arī skolotājus un vecākus. Reizēm psihologs dod aizpildīt kādas anketas, lai noskaidrotu, kādas ir attiecības un atmosfēra klasē. Psihologs neatstāsta ne skolotājiem, ne vecākiem vai citiem skolēniem sarunu ar bērnu; sarunā iegūtā informācija paliek konfidenciāla, izņemot gadījumus, ja kļūst zināms, ka pats bērns vai kāds cits ir apdraudēts.
• Katra bērnu vecumposma, gan sākumskolas, gan pusaudžu vecuma bērniem ir raksturīgas viņu vecumposmam psiholoģiskas problēmas, piemēram saskarsmes ziņā sākumskolas vecuma bērniem, pusaudžiem uz viņu psiholoģiskam problēmām ietekme ari notiekošie fizioloģiskie procesi.
• Viena Rīgas skolā 2008.gadā, 26 augusta tika veikt pētījums par to cik bērnu meklē palīdzību pie skolas psihologa. Pētījuma rezultātos atklājas ka tikai 1% bērnu meklē palīdzību pie skolas psihologa. 71% vēršas pie draugiem un vecākiem.9 % neveršas ne pie viena. Ļoti zems raditājs,tikai viens procents bērnu veršas pec palīdzibas un kaut kādiem ieteikumiem pie psihologa. Pozitivs radītajs ir tas ka 71 % bernu aprunajas ar vecākiem par savam problēmam un uzticas draugiem.


Author's comment
Editor's remarks
Atlants