Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 1.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 2.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 3.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 4.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 5.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 6.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 7.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 8.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 9.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 10.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 11.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 12.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 13.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 14.
  • Research Papers 'Reklāma un autortiesības. Likumdošana, gadījuma analīze', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Intelektuālais īpašums   
2.  Autortiesības   
3.  Reklāma   
4.  Autortiesību pārkāpuma gadījuma analīze (Radio SWH pret Super FM)   
  Secinājumi   
Extract

SECINĀJUMI
Intelektuālā īpašuma, gluži kā jebkura cita īpašuma tiesības ir svarīga tiesu sistēmas sastāvdaļa. Iepriekš jau tika minēti vairāki iemesli, kādēļ šo tiesību aizsardzība ir tik nozīmīga. Pirmkārt tā nodrošina iniciatīvu indivīdiem radoši izpausties. Tāpat nodrošināta tiek arī ražotāju un izgudrotāju atpazīstamība, kā arī oriģinālu produktu pieejamība. Intelektuālā īpašuma aizsardzība nodrošina ne tikai konkrēta indivīda labklājību, bet paceļ to arī internacionālā līmenī. Ne velti tiek dibinātas organizācija, kuru uzdevums ir šo labklājību nodrošināt ārpus lokālā mēroga.
Attīstoties tehnoloģijām rodas arī pastiprināta nepieciešamība pēc bezķermenisku lietu tiesiskās puses aizsardzības. Reklāma ir viens no piemēriem. To izvietošanas iespējas ir gandrīz neierobežotas, nemaz nerunājot par veidiem, kādos tās tiek radītas. Reklāmas mēdz sastāvēt no neskaitāmiem elementiem, kuru būtu nepieciešams aizsargāt ar autortiesībām.
Latvija autortiesību pārkāpumu ziņā nav izņēmums. Pozitīvais ir saskatāms tajā, ka Latvijas likumdošanā attieksme pret autortiesībām kļūst aizvien liberālāka, neatpaliekot no pārējās pasaules.

Author's comment
Atlants