Evaluation:
Published: 12.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 1.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 2.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 3.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 4.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 5.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 6.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 7.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 8.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 9.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 10.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 11.
  • Research Papers 'Pārmaiņu un krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā "Briox"', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pārmaiņu vadīšanas procesu analīze uzņēmumā BRIOX    4
  Krīzes vadīšanas procesu analīze uzņēmumā BRIOX    8
  Secinājumi un priekšlikumi    10
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus - secinājumus:
1. Pārmaiņu ieviešanas laiks ir veids kā organizācijas un cilvēki nepārtraukti mācās – apgūst jaunas iemaņas, uzzin jaunu informāciju, aizmirst nederīgas zināšanas, izmantojot dažādas metodes uzlabo pārmaiņu ieviešanas veidus. Pārmaiņu ieviešanas laiks norāda, ka tās ir arī jāvada ne tikai jāievieš, visu laiku jāmācās un jānodrošina ieviesto procesu turpināšanu.
2. Uzņēmumā nav ieviesta darbinieku novērtēšanas un motivācijas sistēma, kas, iespējams, radījusi darbinieku rotāciju pēdējā pusgada laikā.
3. Noteikti vajadzētu veicināt jaunās vīzijas, misijas un mērķa popularitāti un izpratni, ne tikai no darbinieku puses, bet, lai to izprastu un zinātu arī klienti, akcionāri un sadarbības partneri.
Balstoties uz secinājumiem, darba autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Izmantojot literatūras analīzē veiktos pētījumus par pārmaiņu ieviešanas metodēm, gan darbinieku pretestības izmaiņām, gan veidus kā šīs pārmaiņas vadīt, tās izmantojot var veicināt, uzlabot un pilnveidot darbinieku un organizācijas attīstību un izaugsmi.
2. Vadībai būtu jāizvērtē kādas jaunas motivēšanas metodes izvēlēties, lai spētu darbiniekus labvēlīgi motivēt, pārrunājot mērķus un noskaidrot viņu izpratni un nepieciešamību pilnveidot motivēšanas metodes vai pat mainīt, kas pozitīvi varētu atsaukties attiecībā pret veicamo darbu.

Author's comment
Atlants