Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
  • Research Papers 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 32.
Extract

Lai raksturotu makro vidi, ir jāņem vērā Uzņēmuma X ietekmējošie ārējie faktori. Tie ir sekojoši:
1.Ģeogrāfiskie faktori - firma atrodas pašā Latvijas centrā – Rīgā. Tā kā Uzņēmums X atrodas tuvu Rīgas centram, tātad tam var ātri un ērti piekļūt. Ja gadījumā prece neatrodas salonā, tad klients to var saņemt samērā ātrā laikā tieši no Polijas.
2.Ekonomiskais aspekts – lai aizsargātu valsts iekšējo tirgu, importa precēm tiek uzliktas muitas nodevas un nodokļi. Tas attiecas arī uz mēbeļu tirdzniecības nozari – lai importētās preces neizkonkurētu pašmāju preces cenu ziņā.
3.Tehnoloģisko sistēmu attīstība – attīstoties mēbeļu ražošanas tehnoloģijām ir iespēja samazināt preču ražošanas pašizmaksu un uzlabot ražošanas kvalitāti.
4.Zinātnes līmenis – tā kā klienti arvien vairāk pieprasa izturīgākas, vizuāli saistošākas, ilgāk kalpojošākas, tad nepārtraukti jāpielieto zinātnes atklājumi mēbeļu ražošanā. Piemēram, ražot galda virsmas, kas ir klātas ar cietu, plastisku, melamīna kārtu, kas pasargā galda skrāpējumiem, pleķiem, augstas temperatūras ietekmes un ķīmiskās iedarbības.…

Author's comment
Atlants