Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 1.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 2.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 3.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 4.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 5.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 6.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 7.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 8.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 9.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 10.
  • Research Papers 'Kvalitātes ietekme uz peļņu', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte    4
1.1.  Kvalitātes attīstība    4
1.2.  Individuālo kvalitātes standartu nozīmīgums    5
1.3.  Kvalitātes likumdošana    6
1.4.  Darbinieku ietekme uz kvalitāti    6
1.5.  Uzņēmuma tēla kvalitāte    7
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfiskais saraksts    10
Extract

SECINĀJUMI
• Kvalitāti nosaka un regulē dažādi faktori-likumdošana, starptautiski standarti, uzņēmuma mērķi, patērētāju prasības.
• Daudzi uzņēmumi ir pārorientējušies uz kvalitatīvu preču un pakalpojumu piedāvāšanu, tādējādi samazinot neveiksmju izmaksas un veidojot uzticamu klientu loku.
• ISO 9001 standarts, kas šobrīd ir adaptēts vairāk nekā 120 valstīs, kas nosaka vienotus standartus dažādās pasaules vastīs.
• Katrs uzņēmums nosaka savus kvalitātes standartus pēc saviem principiem, dažiem uzņēmumiem, tas ir daudz svarīgāk nekā citiem, bet tas jau atkarīgs no paša uzņēmuma.
• Cik daudz cilvēku, tik arī viedokļu, tādēļ ne visiem ir vienādi uzskati par labu kvalitāti, vienam laba kvalitāte var būt atšķirīga nekā citam.
• Kvalitāti var attiecināt arī uz garantiju pārsvarā kvalitatīvi priekšmeti spēj kalpot vismaz šos divus gadus, kas ir obligātā garantija precēm.
• Ir ļoti būtiski, brāķus vai nekvalitatīvas preces atpazīt un nemaz nepieļaut to parādīšanos tirgū, lai nebūtu jābojā uzņēmuma reputācija.
• Darbinieks ir uzņēmuma seja, kas jāatcerās ir uzņēmuma vadītājiem, ir svarīgi, lai šis cilvēks spētu nodrošināt klientiem labāko servisu.

Author's comment
Atlants