-
Piegādes kvalitātes uzlabošana
Term Papers61 Communications, Transport, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 7 |
1.1. | Dzērienu ražošanas sektora raksturojums Latvijas Republikā | 7 |
1.1.1. | Galvenās tendences nozarē, nozares dzīves cikla analīze | 7 |
1.2. | Produktu piegādes procesa, to daļu ietekmes uz piegādes procesu izpēte | 15 |
1.2.1. | Piegādes process, sadales loģistika un sadales kanāli | 15 |
1.2.2. | Krājumu vadīšana – klasifikācija, papildināšanas metodes, izveidošana noliktavā | 20 |
1.2.3. | Produktu pārvietošana | 28 |
1.2.4. | Maršrutu plānošana un apkalpošana | 37 |
2. | LIETIŠĶĀ PĒTĪJUMA DAĻA | 43 |
2.1. | Kvalitāte – rādītāji, standarti, vadības sistēmas | 43 |
2.1.1. | Kvalitātes līmeņi | 43 |
2.1.2. | Kvalitātes standarti un sistēmas, visaptverošā kvalitātes vadība | 47 |
2.2. | Piegādes kvalitātes nodrošināšanas modeļa izveide | 50 |
3. | PROJEKTU DAĻA | 56 |
3.1. | Kravas piegādes organizēšana | 56 |
3.1.1. | Kravas raksturojums | 56 |
3.2.1. | Kravas iepakojuma veids | 56 |
3.1.3. | Transportlīdzekļa izvēle | 57 |
3.1.4. | Maršruta izvēle | 57 |
3.1.5. | Pārvadājumam nepieciešamie dokumenti | 58 |
3.2. | Kravas partiju piegādes variantu analīze | 60 |
3.2.1. | Pārvādājumu ar autotransportu aprēķins | 60 |
3.2. | KRAVAS SAGLABĀŠANAS NODROŠINĀŠANA UN TĀS APDROŠINĀŠANA | 70 |
3.2.1. | Pārvadājamo kravu saglabāšana | 70 |
3.2.2. | Kravu apdrošināšana | 76 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 79 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 82 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes gaitā darba autorei radās sekojoši secinājumi:
1. 2012,gadā SIA „Maxima Latvija” palielināja savus sulu pārdošanas apjomus par 6%, bet SIA „Rimi Latvia” palielināja pudelēs pildītu ūdens pārdošanas apjomu par 11%, Abi uzņēmumi produktus izplata savos tīklos un piedāvā patērētājiem zemu cenu produktus, pēc kuriem joprojām ir vislielākais pieprasījums no patērētāju puses;
2. Attīstīta loģistikas sistēma ir viens no svarīgākajiem veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatakmeņiem. Šajā sistēmā ietilpst pasūtījumu veidošana, krājumu izveide, to uzglabāšana, darbs ar klientiem, pasūtījumu pieņemšana, pasūtījuma sakomplektēšana, preču transportēšana. Ir grūti iedomāties darbojošos uzņēmumu bez šīm funkcijām.
3. Attīstoties uzņēmumam, rodas lielāka nepieciešamība pēc sakārtotas kvalitātes piegādes sistēmas.
4. Ir vairāki transportēšanas procesa optimizācijas metožu veidi:
• maršruta plānošana (slīdošā metode, ietaupījumu metode);
• transportēšanas grafika plānošana;
• attāluma un laika normēšanas metodes;
• pakalpojuma cenas noteikšana.
5. Ikdienas darbā ne vienmēr izdodas ievērot visus optimālas plānošanas nosacījumus, jo preču transportēšanas procesu ietekmē dažādi neplānoti faktori: nodokļu paaugstināšana, ierobežoti resursi u.c.
6. Ne vienmēr uzņēmums tiecās uz izmaksu minimizēšanu, pastāv vēl citi faktori: lojālu attiecību uzturēšana ar klientiem, pārvadājamo preču specifiskās īpašības.
7. Lai pielietotu lineārās matemātiskās programmēšanas metodi, vajadzīgs apjomīgs informācijas daudzums, kā iegūšanai nepieciešams laiks.
Darba iztrādes gaitā darba autorei radās sekojoši priekšlikumi:
1. Preču pārvadājumu procesa plānošana būs daudz vieglāka un ekonomiskāka, ja tiks lietotas speciālas loģistikas programmas;
2. kravu pārvadājumu procesa plānošana būs daudz vieglāka un ekonomiskāka, ja tiks lietotas speciālas loģistikas programmas.
3. Loģistikas sistēmas attīstībai uzņēmumā jāatvēl pietiekami daudz līdzekļi, lai nerastos situācijas, kad darba process tiek veikts neekonomiski tikai resursu trūkuma dēļ.
…
Maģistra darbs par kvalitātes sistēmas izveidi
Atsevišķas atasuces nekvalitatīvas.