Evaluation:
Published: 28.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 1.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 2.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 3.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 4.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 5.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 6.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 7.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 8.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 9.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 10.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 11.
  • Research Papers 'Konkurējošās vērtības organizācijā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Konkurences stratēģija un taktika    4
  Konkurētspēju izvērtēšanas metodes    6
  Organizācijas kultūras iekšējā analīze    8
  Pētījums Z/S “Toberkalni”    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi
Secinu to, ka katram uzņēmumam atkarībā no tā ko tas ražo, vai kādus pakalpojumus sniedz, bet katrai piemīt sava no četrām kultūrām klana, adhokrātu, birokrātu, tirgus, kas pēc OCAI konkurējošo vērtību konstrukcijas konkurē savā starpā pa diognāli.
Esot savā prakses uzņēmumā var manīt daudz dažādu lietu. Šajā uzņēmumā ir tendence sasniegt visaugstākos rezultātus, kā nekā to pieprasa Eiropas Savienības esošie standarti pēc, kuriem jāvadās, lai varētu eksistēt un sasniegt vēlamo. Tas man dod pārliecību, ka šīs uzņēmums būs vēl nākotnē konkurētspējīgs. Es vislabāk lietotu gan klana, gan tirgus kultūru, kaut tās savā starpā ir kokurējošās, jo man rūp gan rezultāts, gan darbimieku kvalifikācija un viņa vide.

Atlants