Evaluation:
Published: 19.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Komunikācijas loma uzņēmumā', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Kas ir komunikācija    4
1.2.  Komunikācijas mērķis    5
1.3.  Uzņēmuma komunikācijas svarīgākās mērķgrupas…    5
1.4.  Komunikācijas iekšējā vide    6
2.  Praktiskā daļa    7
2.1.  Komunikācijas mērķis SIA“Varniset”    7
2.2.  SIA “Varniset” komunikācijas svarīgākās mērķgrupas    7
  Secinājumi    9
  Priekšlikumi    10
  Literatūras saraksts    12
Extract

Savā darbā galvenokārt centīšos izpētīt un aprakstīt komunikācijas nozīmi un lomu SIA „Varniset”. Izvēlējos tieši šo uzņēmumu, jo pašlaik tur strādāju.
Tātad komunikācija ( katrā ziņā cilvēku komunikācija ) ir cilvēku darbības veids. Tā nepastāv pati par sevi. Tai piemīt tikai tā maģija, kuru tajā ievieš komunikācijā iesaistītie cilvēki.
Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. Taču, lai labāk izprastu cilvēku komunikācijas procesu, jums jāizprot cilvēku attiecības citam ar citu.
1.1. Kas ir komunikācija?
Komunikācija nozīmē, ka komunikācijas procesa dalībnieki cits ar citu sazinās. Komunikācija nozīmē domu apmaiņu un saprašanos: informācija ir jāizsūta, tai ir jāpienāk un jātiek saprastai.Tomēr komunikācija ir vairāk nekā tikai informācijas virzīšana turp un atpakaļ, jo tā varētu pastāvēt arī tad, ja divi cilvēki runātu tā, ka viens otru nesaprot. SA gadījumā tie ir uzņēmums un mērķgrupas: abi apmainās ar informāciju, cenšas viens otru saprast, kā arī veidot otra uztveri, uzskatus un nodomus.…

Author's comment
Atlants