Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Darba motivācijas teorijas, to saistība ar darbu skolā', 1.
  • Summaries, Notes 'Darba motivācijas teorijas, to saistība ar darbu skolā', 2.
  • Summaries, Notes 'Darba motivācijas teorijas, to saistība ar darbu skolā', 3.
Extract

A.Maslova cilvēku individuālās teorijas pamatā bija princips: cilvēki tiek motivēti un strādā, lai apmierinātu piecus vajadzību veidus. Šo teoriju arī varētu izmantot analizējot skolas darbības principus, ņemot par pamatu A.Maslova izvirzītās vajadzības. Tāpat kā cilvēks konkrētā brīdī atrodas kādā no vajadzību hierarhijas līmeņiem, tāpat arī iestāde var atrasties kādā no tiem. Tāpat kā cilvēkam, tā arī iestādei aktuāls ir tas vajadzību līmenis, kurš ir nākošais vajadzību hierarhijā – ja zūd kāds no vajadzību pašreizējā hierarhijas līmeņa vajadzību komponentiem, tad šis līmenis no „apmierināta” kļūst par „aktuālu”.…

Author's comment
Atlants