Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
  • Essays 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 1.
  • Essays 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 2.
  • Essays 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 3.
  • Essays 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 4.
  • Essays 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 5.
Extract

Kvalitātes pieraksti
Lai uzturētu sistēmas, veiktu uzlabojumus eksistē dažādas pieejas kvalitātes sistēmas. Viena no tām ir EFQM jeb “Europian Foundation of Quality Management”. Latviskais tulkojums ir “Eiropas izcilas uzņēmējdarbības modelis”. Šis modelis satur blokus, kuri uzdod pašvērtējuma jautājumus, un tiem notiek vērtēšana ar dažādu procentu attiecību pret kopējiem 500 punktiem jeb 100%. Lielākā procentuālā ietekme – 20% ir klientu apmierinātība (rezultāti). Modeļa veidošanā tika izmantots Deminga aplis. Šī metode ir pašnovērtējums, kas ļauj uzņēmumam pietuvināties “izcilam uzņēmumam”.
Kopumā ir daudz un dažādu pieeju kā attīstīt savu uzņēmumu vai organizāciju. Iekšējā atbildības sajūta par tādām lietām kā kvalitāte, ir ļoti nozīmīgs aspekts ražošanā, tirdzniecībā un citās jomās. Ja uzņēmuma vadība un darbinieki izprot kvalitātes nozīmi uzņēmumā, tad šis uzņēmums spēs apmierināt klientu un pat pozitīvi pārsniegt klienta pieprasījumu.

Author's comment
Atlants