Evaluation:
Published: 27.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 1.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 2.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 3.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 4.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 5.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 6.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 7.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 8.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 9.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 10.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 11.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 12.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 13.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 14.
  • Research Papers 'Kvalitatīva skolas attīstība. Vadības stili', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Titullapa    1
  Ievads    2
  Saturs    3
  Kvalitatīva skolas attīstība    4
  Vadības stili    5
  Raksturīgākie tipi    8
  Pieci neefektīvu vadītāju tipi    10
  Vadītāja personība un lomas    11
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Izvēlējos tēmu par kvalitatīvu skolas attīstību, jo, pirmkārt, tā mani uzrunāja, bet, otrkārt vēlējos uzzināt, kādai vajadzētu būt kvalitatīvai skolai. Vēl es nestrādāju par pedagogu, bet saistībā ar skolu un vadītāju- direktori man sanāk, tāpēc velējos izzināt, kāds ir viņas vadīšanas stils, vadītāja funkcijas un lomas, mūsdienu vadītāja īpašības un spējas, kādas ir vadīšanas problēmas.
Manuprāt, ir ļoti svarīgi, lai skolu vai jebkuru citu uzņēmumu vadītu zinoši vadītāji. Vadīšana notiek mijiedarbībā-vadītājs un padotie. Vadības procesu nevar aprakstīt, ievērojot tikai vadītāju kvalitātes. Šajā procesā jāraksturo arī vadāmais- viņa attieksmes, rīcība, motīvi. Vadības funkciju realizēšana notiek saskarsmes procesā, vadītājam mijiedarbojoties ar padotajiem. Šīs mijiedarbības raksturošanai tad arī ieviests šis jēdziens- vadības stils.
Vadītājiem jāpieņem svarīgi lēmumi, darba dalīšana. Viņam jāredz, lai visi būtu apmierināti un neciestu darba vai savstarpējās attiecībās. Tikai tad, ja viss būs kārtībā, mēs varam gaidīt darba rezultātus, kuri nesīs augļus.…

Author's comment
Atlants