-
"Baltcom TV" organizatoriskā struktūra un personālvadības galvenās vadlīnijas
Research Papers7 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
SIA „BALTCOM TV” | 3 | |
MISIJA | 3 | |
VĪZIJA | 3 | |
VĒRTĪBAS | 4 | |
DARBĪBAS NODROŠINĀŠANAS MĒRĶI | 5 | |
“BALTCOM TV” STRUKTURĀLĀ SHĒMA | 6 | |
PERSONĀLVADĪBAS STRATĒĢIJAS GALVENIE DARBĪBAS VIRZIENI | 8 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 12 |
4) Darbinieku motivēšana
Ļoti nozīmīga Baltcom TV personālvadības daļa ir darbinieku motivācija. Ik viens zina starpību, kā strādā nemotivēts un ka strādā motivēts darbinieks. Motivēta darbinieka attdeve darbam ir vairākkārt lielāka. Motivēšana paredz maksimāli iespējamu darbinieku personīgo tieksmju identifikāciju ar organizācijas mērķiem, tā mudina cilvēkus darboties organizācijai vajadzīgajā virzienā, vienlaikus sniedzot viņiem iespēju sasniegt savus dzīves mērķus, to skaitā arī materiālo labklājību. Izstrādājot uzņēmuma motivācijas sistēmu, tiek padomāts par to, kādas ir darbinieka iekšējās tieksmes, kas iespaido viņa uzvedību un liek viņam darboties noteiktā virzienā.Tiek izmantoti tādi motivatori, kā nopelnu atzīšana, darbinieka virzīšana pa karjeras kāpnēm, iespēja attīstīt personiskās spējas, uzslavas izteikšana u.c. ) Darbinieks gaida, ka viņa pūles novedīs pie kāda uzdevuma īstenošanas. Šeit novērojama saikne starp darba ieguldīšanu un tā rezultātiem. Vēlmju īstenošanas varbūtība pati par sevi motivē darbinieku, jo tā ir saistīta ar noteiktas sociālās tieksmes apmierināšanu. Darbinieks tiek atlīdzināts atbilstoši iegūtajiem rezultātiem.
5) Kontrole
Vārds kontrole daudziem izraisa nevisai pozitīvas emocijas. Dotajā situācijā tas tiek domāts kā ieprieks nosprausto mērķu salīdzināšana ar paveikto.…
noteiktam datumam, kura tas būtu jāizpilda. Pastāv trīs veidu mērķi: stratēģiskie mērķi- ilgtermiņa mērķi, kurus nosaka augstākā līmeņa vadītāji. Parasti tie ir mērķi, kas saistīti ar jaunu preču ražošanu vai preču sortimenta būtisku paplašināšanu, ar jauna mērķtirgus iekarošanu, principiālo tehnoloģiju ieviešanu. “Baltcom TV” stratēģiskajos mērķos ietilpst Baltcom ilgtermiņa plāni paredz īstenot stabilus un tālejošus attīstības projektus gan optiskā interneta tīkla paplašināšanai, gan esošo interneta un televīzijas tīklu rekonstrukcijai un modernizācijai. Uzņēmuma mērķis ir gada laikā trīskāršot optiskā tīkla sasniegto mājsaimniecību skaitu un līdz 2015.gadam kļūt par Baltijas vadošo TV un interneta pakalpojumu zīmolu. Uzņēmuma plāni paredz nākotnē piedāvāt klientiem visus pakalpojumus arī bez fiksētas atrašanās vietas, šim nolūkam attīstot 4G datu pārraides tīklu. taktiskie mērķi- vidēja termiņa mērķi, kurus nosaka vidējā līmeņa vadītāji. Parasti