Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 9.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 10.
  • Research Papers 'Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma SIA “Antario” organizatoriskā struktūra un tās raksturojums    3
2.  Uzņēmuma kā sistēmas darbības raksturojums    3
3.  Lēmumu pieņemšanas procesi uzņēmumā    4
4.  Organizatoriskais veids, tā atbilstība uzņēmuma mērķiem    6
5.  Uzņēmuma darbības SVID analīze    7
6.  UZŅĒMUMA stratēģija, tā atbilstība ārējai videi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Uzņēmuma SIA Antario stratēģija:
Lai sasniegtu uzņēmuma ilgtermiņa mērķus, SIA Antario realizē stratēģiju, kur galvenās prioritātes ir cieša sadarbība ar klientiem, kas vērsta uz produktivitātes un kvalitātes uzlabošanu, ciešāka integrācija, mērķtiecīga attīstība izvēlētājās jomās – uzņēmuma iekšējās sistēmas sakārtošanā un darbības paplašināšanā ārpus Latvijas.
Patērētāji - stratēģija ir orentēta uz patērētāju jeb pircēju, jo uzņēmuma SIA Antaro statēģija paredz ciešu sadarbību ar klientiem, kas vērsts uz produktivitātes un kvalitātes uzlabošanos.
Konkurenti – ņemot vērā, ka uzņēmuma viens no stratēgijas mērķiem ir sava tirgus paplašināšana ārpus Latvijas, tā ir atbilstoša ārējai videi, bet pastāv risks, ka konkurence palielinās arī ārpus Latvijas, kas ir ļoti iespejams, līdz ar to tam ir ļoti jāseko līdz.
Valsts likumdošana – tai ir ļoti cieša ietekme uz uzņēmuma stratēģiju, netikai Latvijas likumdošana, bet arī ārpus Latvijas. Piemēram, mainoties valstu likumdošanai, var rasties situācijas, kur mainoties kādas valsts likumdošanai tā tieši ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram kāda valsts izstājas no Eiropas Savienības un nepieciešams kārtot vīzu, vīzas izmaksas ir augstas, līdz ar to samazinās ceļojumu pieprasījums uz konkrēto vietu.
Valsts ekonomiskais stāvoklis – ņemot vērā, ka uzņēmuma SIA Antario strātēģijā ir kvalitātes uzlabošana, darbības paplašināsana, šis netieši ietekmējošais ārējās vides faktors ir ļoti būtisks. Ja valsts vai valstu ekonomiskais stāvoklis pasliktināsies, tas var bremzēt uzņēmuma iespējas uzlabot kvalitāti un ieguldīt tajā līdzekļus, kā arī paplašināt savu darbību darbību, ne tikai iemesla dēļ, ka uzņēmumam nebūs iespēju finansiāli ieguldīt līdzekļus, gan arī klientu jeb pircēju pirkstspēja būs zema.

Author's comment
Atlants