Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 1.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 2.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 3.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 4.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 5.
Extract

3.praktiskais darbs, 2.papildvariants
5. Veidojot daudzfaktoru regresijas vienādojumus, manuprāt, jāizmanto faktors "Riekstu cena", kam ir
salīdzinoši augsts absolūtais kolerācijas koeficients, kā arī vertējot šo faktoru no ekonomistu skatapunkta,
tieši cena ir faktors, kas vistiešāk ietekmē pārdošanas apjomu.
Faktoru "IKP" nevar izmantot kopā ar faktoru "Nodarbināto skaits", jo šiem abiem
faktoriem ir pārāk augsts savstarpējais korelācijas koeficients, līdz ar to ir jāizvēlas tikai viens no šiem
faktoriem.
Tā kā faktora "Mēneša vidējā darba alga" kolerācijas koeficients ir salīdzinoši neliels, tad to nebūtu ieteicams
izmantot, jo prognoze sanāktu neprecīza.

Author's comment
Atlants